יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » מלונות בארץ – השוואת מחירים ורשתות מומלצות

מלונות בארץ – השוואת מחירים ורשתות מומלצות

מלונות בארץ

אנחנו נמצאים במדינה קטנה יחסית, אבל יש בה לא מעט מקומות יפים, מעניינים ומהנים, כך שחופשה בארץ היא תמיד חוויה חיובית מאוד. כדי להבטיח מקסימום נחת חשוב לבחור נכון את בית המלון שבו שוהים – גם כש"רק" ישנים בו ובמיוחד אם אנחנו מחפשים נופש מפנק במיוחד שאפשר לבלות את כולו בלי לצאת בכלל מהמלון. בעמוד זה תמצאו המלצות לבחירת מלונות בארץ ומידע שיעזור לכם להגיע לאופציה הכי משתלמת עבורכם, וכמובן מגוון רחב מאוד של הצעות שלא כדאי לפספס.

איך כדאי להשוות מחירים כשמחפשים מלון בארץ?

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, נכון ל-2018 יש בארץ למעלה מ-400 מלונות (עשר שנים קודם לכן, אגב, היו 335 – עלייה של יותר מ-20%!). מספר החדרים בכל אותם בתי מלון בארץ הוא כ-50,000 והתפוסה הממוצעת היא כ-60% – כך שישנו שפע עצום של אפשרויות. מצד אחד, הזדמנות מצוינת למצוא מלון מצוין במחיר מצוין, ומצד שני בגלל ההיצע הרב לא תמיד קל לבצע השוואת מחירים חכמה באמת.

הפרמטר העיקרי להתרשמות מאיכות המלון, כך שאפשר יהיה לשקלל אותה ביחד עם המחיר הנדרש, הוא חוות דעת אודות המקום, רמת השירות, האוכל, המתקנים, הניקיון, העיצוב וכו'. המלצות והתרשמויות ניתן למצוא באתרים שונים, ועוד דרך טובה להגיע למלונות שלקוחות אוהבים היא לפנות אלינו – הניסיון הרב של נאזרין טורס בעולם התיירות באופן הכללי ובפרט לגבי מלונות בארץ, והעובדה שהלקוחות שלנו חוזרים אלינו שנה אחרי שנה, חופשה אחרי חופשה, מאפשרים לנו לדעת איפה תקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם וכמובן לשתף אתכם באינפורמציה רבת התועלת.

עוד שיקול משמעותי הוא המיקום של כל מלון: אם למשל אתם רוצים לצאת לחופשה בכנרת, באופן טבעי מלון ששוכן סמוך לחוף נהנה מיתרון על פני מלונות בטבריה שמרוחקים מהאגם החביב. הנוף שנשקף מהחדרים תורם גם הוא להנאה מכל חופשה, וכדאי לוודא מה תראו מחלון כל חדר שמוצע לכם בכל מלון שאתם מתלבטים לגביו.

המלצה נוספת היא להשתמש במנוע החיפוש של נאזרין טורס: מנוע שבו אתם קובעים את מסגרת התקציב הרלוונטית מבחינתכם ויכולים לבחור גם את דירוג המלון ואת רמת האירוח (מחדר בלבד, דרך לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון ופנסיון מלא וכלה בהכל כלול) – ולקבל מספר רב של אפשרויות.

איך למצוא את המחיר האטרקטיבי ביותר?

חשוב לזכור שבימינו ניתן למצוא את אותו חדר בדיוק באותו מלון, לאותם תאריכים שבהם אתם רוצים לצאת לחופשה, במחירים שונים.

דרך אחת היא להיעזר בקשרים המצוינים של נאזרין טורס עם בתי מלון רבים ברחבי הארץ: בירושלים, בנצרת, באילת, בטבריה, בים המלח, בגליל, בחיפה, בתל אביב ובעצם בכל מקום שבו בחרתם לנפוש יש שלל מלונות ברמה גבוהה שעובדים איתנו מזה שנים רבות.בהתאם אנחנו יכולים להציע לכם חדרים בהם במחיר משתלם במיוחד, כולל בתקופת החגים, גם כשמדובר בקבוצה גדולה ובעצם לכל צורך ולכל מטרה יש לנו מענה אפקטיבי מאוד. דוגמאות בולטות למלונות בארץ שאנחנו עובדים איתם הן לגאסי נצרת ולגאסי ירושלים, שני מלונות שנבנו על-ידי קבוצת עפיפי וזוכים גם לביקוש נרחב וגם למחמאות רבות מהאורחים בהם.

עוד כדאי לדעת שלנאזרין טורס חוזים מתחדשים עם מלונות מומלצים ביריחו, רמאללה ובית לחם, כך שגם בערים אלה שמגיעים אליהן תיירים רבים ולא מעט אנשי עסקים תוכלו להגיע למלון הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר דרכנו.

רשתות בתי מלון

ישנן לא מעט רשתות בינלאומיות שמפעילות מלונות בארץ, ובחירה באחד מהם מבטיחה רמת איכות גבוהה בהתאם לסטנדרט המקובל ברשת.

מלונות זרים בארץ חצי פנסיון

בין המלונות הזרים בארץ שמציעים אירוח על בסיס חצי פנסיון כדאי להכיר את הולידיי אין מקבוצת אינטרקונטיננטל, הילטון, שרתון אשר שייכת למריוט ונובוטל.

מלונות זרים בארץ פנסיון מלא

בתי המלון הזרים שפועלים בארץ מציעים גם אירוח על בסיס פנסיון מלא, וגם זו יכולה להיות כמובן אופציה כדאית. עוד כדאי לדעת שגם רשתות מובילות בארץ דוגמת פתאל (שלה שייך המותג לאונרדו) או רימונים מבטיחות חופשה מהנה במיוחד ואם תגיעו אליהן דרכנו, גם המחיר יהיה משמח.

דרכים נוספות למצוא מלונות בארץ בזול

המלצה נוספת לכל מי שרוצה למצוא מלונות בארץ בזול (כמובן מבלי להתפשר על איכות המקום) היא להתגמש. כשאנחנו מתגמשים מבחינת מועד היציאה לחופשה – ככל שהדבר אפשרי, כמובן – אנחנו מרחיבים את האפשרויות שלנו וקל יותר למצוא מלון אטרקטיבי במחיר מנצח. גמישות לגבי הלוקיישן של החופשה – למשל לחפש גם מלונות באילת וגם מלונות בטבריה – מרחיבה אף היא את האפשרויות שלנו.

דרך נוספת היא לחפש מבצעים – רוב בתי המלון מציעים לעתים חדרים בהנחות משמעותיות, כך שתוכלו לנפוש במלונות בארץ בזול. הקשרים הטובים של נאזרין טורס עם מלונות רבים בארץ מקנים לנו גישה למבצעים המשתלמים ביותר – ולכם הזדמנות לנצל את אותן הצעות אטרקטיביות, כולל בתקופות החגים והחופשות, גם כשישנם צרכים מיוחדים וגם עבור קבוצות גדולות.