יום חמישי
28th מרץ 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » המלצה אישית קלאב מד ואל טורנס – סיקור נרחב

המלצה אישית קלאב מד ואל טורנס – סיקור נרחב

קלאב מד ואל טורנס

הוותיקים שביננו זוכרים שקלאב מד הציעו בראש ובראשונה חופשות אקזוטיות, בנוסח מזרח תיכוני או אולי קאריבי. אבל הזמנים השתנו וכיום, קאלב מד מציעים הרבה הרבה יותר. הפעם אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לקלאב בנוסח המושלג. מועדון לחובבי המרבדים הלבנים, של שלג נצחי, אוויר צלול וגלישה. הכל באווירה צעירה, דינאמית ומלהיבה.

דואגים לכם להכל

אם עד עכשיו יצא לכם להגיע לחופשות סקי אחרי שאתם מארגנים את כל מה שצריך באופן עצמאי, בקאלב מד הדברים עובדים אחרת. זה מרגיש טוב, כמעט לא אמיתי, שמישהו אחר פשוט דואג לכם להכל. אתם לא צריכים לעשות שום דבר חוץ מאשר להזמין מקום. חדרים יפים, אוכל משובח, המון מסלולים ואפילו ציוד סקי. הדבר היחיד שאתם צריכים לזכור זה את התאריך של הטיסה. קלאב מד דואגים להסעה ישירה לאתר ואל טורנס כבר משדה התעופה. אם אתם מגיעים עם ציוד, יובילו אותו אליכם, ממש לחדר שלכם במלון.

פשוט לגלוש, בכל הרמות

אתר ואל טורנס של קלאב מד שוכן באלפים הצרפתיים. קלאב מד עצמו שוכן בגובה הנכבד של מעל לשני קילומטרים. לאתר הסקי לוקח אתכם רכבל ויש גם מעליות. הפסגה מגיעה לקילומטר אחד נוסף גבוה יותר.

לא משנה מהי רמת המיומנות שלכם, מצפים לכם המון מסלולים בכל הצבעים. עשרות מסלולים למתלמדים, עשרות מסלולים למתחילים, עשרות למיומנים ועוד עשרות למקצוענים ולחובבי האקסטרים האדוקים. סך הכל, מציע האתר מאות קילומטרים של מסלולים. זהו המקום המושלם כדי ללמוד את היסודות מההתחלה, עם שיעורים של טובי המדריכים. שוחחנו עם כמה מהם והתרשמנו לטובה מהסבלנות, הידע ומאור הפנים. אתם יכולים לשכור את כל ציוד הסקי שתצטרכו ואפילו לבקש ציוד חדש לחלוטין.

גם אם אתם גולשים מיומנים, תגלו שאפשר להצטרף לקבוצות גולשים שמעניקות ערך מוסף של ממש. אתם יכולים להצטרף לקבוצות גולשים ברמה שלכם או לבחור בקבוצה בהתאם לשפה רצויה. אפשר להצטרף גם לשיעורי סקי למתקדמים, ולחדד את המיומנות שלכם עוד יותר. כדאי לציין לטובה את צוות האתר, הלבבי ללא יוצא מן הכלל. מהם אתם יכולים לקבל מפות של האתר והסבר לכל דבר שתרצו לדעת.

סקי מסיבות – כן, ילדים – פחות

ככלל, כדאי לדעת שקלאב מד ואל טורנס מאופיין במתקנים מאוד חדישים ומשופצים. האתר עבר שיפוץ ניכר על בסיס אתר קודם שהיה במקום. למקום מגיעים בעיקר מבוגרים מעל 18. אם ניסיתם פעם מועדון קלאב מד שבו יש פעילויות לילדים ואפילו מעין שמרטפים שמספקים להם תעסוקה, כאן לא תמצאו את זה. אם אתם אוהבים גלישה או שרוצים ללמוד לגלוש, אם אתם אוהבים אוכל טוב, מסיבות, ריקודים, זה המקום בשבילכם. לרווחת האורחים, יש גם הופעות מדליקות והמון מוזיקה טובה. הצוות במקום סיפר לנו בגאווה שהאתר זכה בתואר אתר הסקי הכי טוב בעולם.

מגוון אפשרויות לינה לבחירה

במועדון תמצאו לשימושכם לוקרים אישיים לשמירת הציוד, מסעדות, בארים ומגוון אפשרויות לינה. גם החדרים הבסיסיים נוחים ויפים למדי אך יש גם חדרים גדולים במיוחד ובהם אקטסרה פינוקים ופאר. לנו זה פחות משנה, אבל יש כאלה שמחשיבים זאת יותר. נרצה גם לתת מילה טובה על האוכל המשובח, שהיה בשפע וכלול במחיר.