יום חמישי
18th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » המלצה אישית קלאב מד גרגולימנו – סיקור נרחב

המלצה אישית קלאב מד גרגולימנו – סיקור נרחב

קלאב מד יוון

הישראלים אוהבים את יוון? מה זה אוהבים, כולנו מתים על יוון. זהו אחד היעדים המובילים שאליהם מגיעים חבר'ה צעירים, זוגות בחופשה רומנטית. גם משפחות עם ילדים ובני נוער מגודלים. המחירים סבירים ואפילו ממש משתלמים. הפעם, אנו לוקחים אתכם איתנו לחופשה של החיים, בקלאב מד גרגולימנו. זהו המקום שאותו חווינו בחופשה פעילה ונשמח לשתף אתכם.

הכל כלול, גם האווירה הנהדרת

כידוע, המקום לנופש הכל כלול היה פעם תורכיה. אבל לאור היחסים הלא ממש חמים באדיבות השליט התורכי שאיננו מחובבי ישראל, כעת זה שונה. יוון מיהרה להשלים את החלל שנפער. קלאב מד גרגולימנו, המצוי כמה שעות בלבד מאתונה ברכב, מציע עולם אחר. יותר מבודד מאזורי התיירות ההומים ובעיקר, מקום מושלם שבו הכל כלול. רוצים לאכול טוב? המחיר כבר כלול. רוצים שפע של פעילויות לכל המשפחה, לגדולים וגם לקטנים? הכל, אבל ממש הכל כלול. רוצים ליהנות מחוף פרטי, רק לאורחי הקלאב? גם זה כלול וכך גם המסיבות, החדרים הנעימים.

אפשר להתפנק, כדאי להזיז את הגוף

אפשר בהחלט להגיע אל קלאב מד גרגולימנו כדי ליהנות מחופשה של בטן גב. ברור, גם אנחנו נהנינו כמו כולם לרבוץ לפעמים ליד הבריכה או בחוף הפרטי הגדול, ופשוט להקשיב לשקט או לגלים או למוזיקה. אבל אם אתם שואלים אותנו, ואנחנו מקווים שאתם באמת שואלים, אז הקטע כאן הוא להזיז את הגוף, והרבה. ואם אתם הורים שמגיעים עם הילדים הקטנים, אתם יכולים להיות בטוחים שאנשי הצוות יעסיקו אותם וישגיחו עליהם, אם אתם רוצים להרגיש חופש אמיתי (לפחות בחלק מהזמן).

בין הפעילויות שתוכלו להשתתף בהן יש שעשועי בריכה ותנועה עם מדריכים וגם ריקודים בסגנון יווני. אפשר להצטרף לשיט ולהפלגה באזור וכדאי מאוד לנסות סקי מים בכבלים. אנו מודים, זו הייתה הפעם הראשונה שניסינו זאת והיה ממש תענוג. קיבלנו הסברים איך להחזיק, איך לשמור על יציבות. קצת תרגול ויצאנו רטובים אבל גם מאוד מרוצים…

חשוב לנו לציין את הצוות, שמורכב ברובו מחבר'ה צעירים שהיו פשוט תענוג. יודעים לתת שירות, מבינים אנגלית וגם שמענו שיש לפעמים כאלה שדוברים עברית. החדרים לא נועדו לאנשים שאוהבים לשבת יותר מדי בין הקירות. הם נוחים, נעימים, לא בהכרח יותר מזה. אל תצפו לפאר משום שהעיקר כאן זה השירות ושפע הפעילויות.

יש גם הופעות, ריקודים ואלכוהול

מתחשק לכם להתפנק עם כוס אוזו יווני אמיתי? מעדיפים בירה או קוקטיילים וצייסרים טובים? קלאב מד גרגולימנו כפי שאנחנו ראינו, מאפשר לתפוס ראש כמה שרק רוצים. זהו בילוי בעיקר לשעות הערב, לשבת ליד הבר, עם בני הזוג, עם כמה חברים, לשוחח, לשתות. אפשר להכיר אנשים חדשים מכל העולם, באווירה נינוחה שפשוט מהנה. יש כאלה שבאופן ספונטני מתחילים לרקוד כשיש מוזיקה טובה. די מהר עוד ועוד מצטרפים. יש לפעמים גם הופעות חביבות וזה לא הכל. אם אתם רוצים עוד קצת אקשן, נסו את פינת הקליעה למטרה. יש מטרות וחץ וקשת שאתם מקבלים. נסו לקלוע למרכז ותרגישו מנצחים! לפני שסיימנו, הספקנו עוד פעם אחת של שיט מפרשיות ואז אמרנו לצוות שלום ותודה ולהתראות.