יום רביעי
24th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » עסקים » מהפך שירות הלקוחות של רשת האינטרנט

מהפך שירות הלקוחות של רשת האינטרנט

מוקדנית שירות

עד לפני כמה שנים לא הייתה מודעות גבוהה מדי לכל מה שקשור במתן שירות נוח, מהיר ויעיל ללקוחות. קהל הלקוחות של חברה או ארגון היה נחשב כדבר מובן מאליו שאמנם בזכותו החברה קיימת ומשגשגת אך לא יותר מזה. כיום המצב שונה לגמרי. רשת האינטרנט עשתה הרבה מאד שינויים בקשר שבין חברות וארגונים לבין הלקוחות שלהם וידוע שצריך להעמיד לטובת הלקוחות כמה וכמה ערוצים אשר באמצעותם הלקוחות יכולים לפנות. אתר האינטרנט שירות בקליק לוקח עניין זה צעד נוסף קדימה ומרכז במקום אחד את כל ערוצי יצירת הקשר של אינספור חברות בשלל תחומים. לא תמיד הלקוחות בעצמם יודעים או מבינים לאן או איך עליהם לפנות ולכן ריכוז המידע הזה באתר אחד ספציפי יכול להקל עליהם מאד.

אילו חברות מציעות שירות לקוחות יעיל?

כיום כל חברה צריכה להציע מערך נוח ויעיל של שירות לקוחות, ללא קשר לתחום שבו היא עוסקת. כיום אפשר למצוא באתר של השירות המהיר בקליק אפילו פרטים של סוגת שירות לקוחות, כחברה מובילה בתחום של ייצור מוצר מזון יסודיים למטבח הביתי. לקוחות עשויים לרצות לפנות לחברת סוגת על מנת לברר פרטים כאלה ואחרים בנוגע למוצרים שהחברה מייצרת, לגבי תהליכי ייצור ואפילו להתעניין במתכונים שאפשר וכדאי להכין עם המוצרים. על מנת לעשות את זה בדרך נוחה ויעילה הלקוח צריך להכיר כמה שיותר ערוצי יצירת קשר עם החברה ומתוכם לבחור את הערוץ שדרכו יהיה לו הכי נוח לפנות – שיחת טלפון, התכתבות בהודעות וואטסאפ ו- sms, צ'אט באתר האינטרנט או שליחת דואר אלקטרוני. לכל לקוח יהיה נוח לפנות בדרך אחרת ולכן מתן אפשרויות מגוונות הוא צו השעה בעידן הדיגיטל. בדרך זו גם לחברה יהיה נוח לתת את המענה לכל פנייה שמגיעה.

כשכל המידע מרוכז במקום אחד

אין ספק שאתר אינטרנט כמו זה של הדירות המהיר בקליק גם הוא צורך אמיתי של קהל משתמשי רשת האינטרנט. לא תמיד קל ללקוחות להבין איך או אל מי הם צריכים לפנות ולכן כאשר המידע מופיע לפניהם בצורה נוח ונגישה – אין ספק שיהיה להם הרבה יותר קל. באתר אפשר למצוא חלוקה לקטגוריות עסקיות וכך נוח מאד למצוא את המידע הדרוש בעמוד הייעודי שהוקצה לכל חברה או עסק. הלקוח יוכל למצוא חברות בכמה קטגוריות במידה והן מציעות כמה שירותים או מוצרים לקהל הלקוחות שלהן. אין ספק שדרך זו תהיה הרבה יותר נוחה ואינטואיטיבית עבור לא מעט לקוחות והדרך שלהם לקבל מענה תהיה הרבה יותר קלה ומהירה. עם הזמן סביר מאד להניח שיתווספו לאתר עוד ועוד חברות ועסקים נוספים שמספקים שירותים ומוצרים לחיי היומיום של הלקוחות שלהם.