יום חמישי
18th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » רכיבה חשמלית » למה כדאי לרכוש אופניים יד שנייה?

למה כדאי לרכוש אופניים יד שנייה?

אקופאן סניף אילת

שוק האופניים החשמליים משתכלל כל הזמן, ולצד המגוון ההולך ומתרחב של דגמים חדשים תוכלו למצוא גם לא מעט אופציות של אופניים יד שנייה. באופן טבעי בדרך כלל אנחנו מעדיפים את האופציה של אופניים חדשים על פני אלה המשומשים – אבל כדאי לדעת שגם לאופניים שכבר רכבו עליהם לא מעט יתרונות.

מחיר אטרקטיבי

היתרון הראשון של אופניים חשמליים יד שנייה הוא המחיר האטרקטיבי יותר. אמנם גם אופניים חדשים אינם מאוד יקרים, ובפרט אם משווים את עלות הרכישה לעלות רכישת קטנוע למשל, וכאמור בימינו ישנו מגוון רחב של דגמים חדשים כולל במחירים נמוכים יחסית – ובכל זאת אופניים יד 2 מוצעים לנו במחיר משתלם במיוחד. עוד כדאי לקחת בחשבון שגם השימוש השוטף באופניים עם המנוע מתאפיין בחיסכון כספי ניכר ביחס לפתרונות תחבורה אחרים, שהרי אין צורך בביטוח יקר, רישוי שעלותו גם כן גבוהה, דלק שמחירו עולה כל הזמן וטיפולים יקרים.

ידידותיות לסביבה

יתרון נוסף של רכישת אופניים חשמליים יד 2 הוא הידידותיות לסביבה, שהרי שימוש נוסף, Reuse, הוא אחד העקרונות הבסיסיים של הקיימות (ביחד עם המחזור, Recycle, וההפחתה, Reduce). בהקשר זה כדאי לזכור שאופניים חשמליים הם באופן כללי ידידותיים מאוד לסביבה, ערך חשוב מאוד בימינו.

איך לוודא שהאופניים המשומשים תקינים לחלוטין?

החסם העיקרי בפני רכישת אופניים יד שנייה הוא באופן טבעי החשש שמא האופניים אינם תקינים לחלוטין. על-מנת לנטרל מכשול זה, מומלץ לקנות את האופניים יד 2 בחנות מקצועית ואמינה, שמקפידה לבדוק היטב כל זוג אופניים חשמליים משומשים שהיא מציעה למכירה, מתקנת את הדרוש תיקון ובאופן כללי הופכת אותם לכמעט כמו חדשים. בנוסף כדאי לבצע רכיבת מבחן על האופניים כדי להרגיש אותם בעצמכם, ואם ניתנת לכם אחריות על האופניים בכלל תוכלו לרכב עליהם בראש שקט וליהנות מכל היתרונות של קניית אופניים חשמליים יד 2.