יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » טיפים להזמנת נופש באילת – מלונות שווים, מחירים זולים ועוד

טיפים להזמנת נופש באילת – מלונות שווים, מחירים זולים ועוד

טיפים להזמנת נופש באילת

אין ספק כי אילת היא עיר הנופש האולטימטיבית. עיר שכמו נולדה למטרות של חופש ונופש. לפני שיוצאים לשם עם חברים או עם המשפחה, עם החבר או עם החברה, קבלו רשימה של טיפים להזמנת נופש באילת. מה כדאי לדעת ומה אסור לפספס.

טיסה במקום נהיגה

אם אתם רגילים לצאת לנופש באילת ומגיעים בנהיגה, נסו הפעם להגיע בטיסה. אמנם, זה עולה קצת יותר, אבל גם שווה יותר. בסך הכל, אתם מרוויחים למעשה יום בילוי נטו נוסף בעיר הדרומית ומגיעים נינוחים. ובעזרת אתרים להשוואת טיסות, אפשר למצוא דילים לטיסה במחיר מפתיע.

טיפ להזמנת נופש באילת: מוזל בקיץ

ניתן להוזיל חופשה (אפילו קיצית) באילת בקלות. מה שכדאי לעשות זה לא רק להשוות מחירים בין בתי המלון השונים. כדאי להעדיף את ראשית חודש יולי, שבדרך כלל מזמן מחירים יותר נוחים לעומת אוגוסט. אם אפשר להקדים עוד יותר את החופשה לסוף יוני למשל או לדחות לראשית ספטמבר, המחירים נעשים נוחים אפילו יותר.

חבילות או לא להיות

אם אתם אוהבים את החיים הקלים וגם במחירים נוחים במיוחד, לכו על חבילה. שילוב של טיסה ומלון גם יחד מזמן לכם מחיר מצוין ופשטות בהזמנה. יש חבילות שמתאימות עד מאוד לזוגות (יש מלונות שבהם לא תמצאו ילדים מתרוצצים במסדרונות) ויש חבילות למשפחות.

בדקו עלות ותועלת

סוגי המלונות באילת רבים מאוד. אל תמהרו להזמין חבילה לפני שבדקתם לא רק מהו מחיר המלון אלא גם מה הוא מציע. לינה וארוחת בוקר, נופש חצי פנסיון, נופש הכל כלול, באילת יש מהכל. וכדאי לשים לב גם אילו פעילויות מציע המלון. יש מלונות שמציעים מגוון אטרקציות, הופעות לכל המשפחה, בדרנים, פעילויות בבריכה ועוד עוד. כמובן, שימו לב למספר הכוכבים של המלון.

בנופש משפחתי, אטרקציות לכולם

הגיעו מוכנים, כאשר אתם מכירים אילו אטרקציות ברצותכם לחוות. זה חשוב במיוחד בנופש משפחתי, כאשר לכל ילד יש אולי העדפה משלו ויש גם אטרקציות שההורים מעדיפים. כדאי להכין רשימה, ובה סדרי עדיפויות, אם רוצים להספיק יותר.

אילו אטרקציות הכי שוות

אמנם על טעם ועל ריח לא נהוג להתווכח, אבל יש לנו רשימה של כמה אטרקציות מומלצות באילת. למשל, ישנה שמורת חוף האלמוגים וישנו שיט בסירה ובה רצפת זכוכית. ישנה אפשרות לפעילות של ספורט ימי ויש אפשרת לבקר בריף הדולפינים. אפשר לבלות במסיבה על יאכטה ולבקר במועדון צלילה מקומי. אפשר להגיע לאטרקציות סמוכות כמו פארק תמנע ואפשר להגיע לגן הבוטנאי הירוק והנפלא. אפשר להגיע אל החי בר ואפשר לערוך טיול ג'יפים או רייזרים, מסע אופניים מדברי. ניתן להוסיף גם ביקור בהיכל הקרח ולקנח בהחלקה על הקרח, בקניון אייס מול. ולא לשכוח שופינג, ללא מע"מ.

אילו מלונות הכי שווים בעיר

לפני שאתם מזמינים חבילת נופש אילתית, קבלו רשימה של כמה מהמלונות הכי שווים בעיר. מלון הנסיכה אילת מומלץ ביותר וכך גם רויאל ביץ. גם אורכידאה טוב מאוד, למי שרוצה בקתות שמזכירות כפר נופש מרהיב ורוגע. מלון דן הוא אחד הוותיקים והמבוקשים לזוגות ולכל המשפחה ולמחפשים סטייל אחר לחלוטין הרודס מציע עיצוב יוצא מן הכלל, לצד מתקנים מפוארים ובריכה משובחת. מלכת שבא וישרוטל סוגרים את רשימת המומלצים.