יום חמישי
28th מרץ 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » טיולים מאורגנים לבר מצווה – מה היתרונות, ולאן אפשר לנסוע?

טיולים מאורגנים לבר מצווה – מה היתרונות, ולאן אפשר לנסוע?

טיול בר מצווה מאורגן

לצד מסורת עתיקה כדוגמת עליה לתורה, צומחות להן מסורות חדשות. טיול בר המצווה הינו סוג של מסורת כזאת, שמלווה אין ספור משפחות בשנים האחרונות. ומכיוון שמדובר בטיולים לא שגרתיים, יותר מיוחדים וכאלה שצריכים להתנהל טיפ טופ, אין פלא שקיימת עדיפות לטיולים מאורגנים. טיולים מאורגנים לבר מצווה. מהם היתרונות ולאן אפשר לנסוע, על כל זאת ועוד נספר להלן.

למה בעצם טיול מאורגן לבר מצווה?

יש לנו כמה יעדים שאפשר להמליץ עליהם בפה מלא, לרגל טיול בר או בת מצווה. למתלבטים, נספר לפני כן מהם היתרונות ומה מושך כל כך דווקא בטיולים מאורגנים, לרגל בר או בת מצווה.

  • דואגים לכם להכל – טיולים מאורגנים לבר מצווה בנויים עבורכם, לאורך כל הדרך. לא צריך להזמין טיסות, לא צריך להזמין מלונות, לא צריך להזמין הסעות או לשכור רכב. לכל מקום לוקחים אתכם, מסיעים אתכם, דואגים לכם לכרטיסי כניסה לאטרקציות, מקומות במסעדות, חוויות מיוחדות. חבילה מאורגנת, ואתם מסודרים!
  • מספיקים יותר – טיול מאורגן לבר מצווה מאפשר להספיק יותר. כשהכל מאורגן, מתוכנן, מספיקים יותר חוויות, יותר אטרקציות, יותר בילויים. זהו טיול שאותו ממצים עד למקסימום.
  • מדריכים מובנים – מדריך ישראלי דובר עברית או מדריך מקומי עם מתורגמן, אין אלה היבטים של מה בכך. באתרים מיוחדים וגם באתרי תיירות שגרתיים, הרבה יותר נעים וכיף כאשר מקבלים הסברים ושומעים סיפורים מרתקים. זהו נופך חשוב ביותר, לטיול נחשב לכבוד בר או בת המצווה.
  • קל לנסוע ליעדים אקזוטיים – בטיול מאורגן, הרבה יותר פשוט להגיע אפילו ליעדים מרוחקים ואקזוטיים ומקומות פחות מתוירים. לא צריך לחשוש מנהגי מוניות נוכלים. לא צריך לחשוש מאיבוד הדרך או מכך שלא מוצאים מי שיסביר באנגלית, איפה נמצא המוזיאון הזה או היכן נמצא פארק השעשועים ההוא.

פארקים של חלומות בארצות הברית

יעד מושלם לרגל בר המצווה, לטיול מאורגן, הינו ארצות הברית. יש סוגים שונים של טיולים לארצות הברית, למשל טיול טבע ונוף, טיולים לנקודות ציון מרכזיות כמו פסל החירות, לאס ווגאס. אבל אין ספק שבארצות הברית חייבים להגיע בטיול מאורגן שכולל גם אחד לפחות מהפארקים הגדולים של החלומות. אנו מדברים כמובן על דיסני לנד ודיסני וורלד. גם אולפני הסרטים ומרכזי המבקרים מהווים אטרקציה נהדרת וכך גם ביקור במרכז החלל.

טיול אתגרי מלא אדרנלין

טיולים מאורגנים לרגל בר המצווה יכולים להתרחש באזורים שונים בגלובוס, עם דגש על פעילויות אקסטרים. אפשר למשל לערוך טיולים באירופה, שם משתתפים בפעילויות כגון רפטינג, גלישת צוקים, צניחה חופשית עם מדריכים צמודים. אפשר להגיע עד ללפלנד, בטיולים מאורגנים שכוללים מסע על מזחלות שלג, עם כלבים רתומים. גם באיים אקזוטיים כדוגמת תאילנד, יש שפע פעילויות אקסטרים, שייט בלגונות, גלישת גלים, טיפוס צוקים, טרקטורונים או מסע אופניים בג'ונגל וביקור בחוות הפילים ובמקדשים.

טיול ספארי או מסע בסין

למשפחות של חובבי טבע וחיות בר, קשה שלא להמליץ על טיול מאורגן בסגנון ספארי באפריקה. דמיינו את המסע בג'יפים, בשבילים שסביבתם סוואנה, אריות, פילים וקרנפים. מסע במרחבים פראיים ביבשת האפריקנית. רעיון מסוג אחר, יוביל אתכם לטיול מאורגן באחת התרבויות העתיקות בעולם. סין, על מקדשיה, החומה הגדולה האדירה, המחוזות הכפריים והערים המודרניות, על גורדי השחקים הנישאים, בשילוב של ישן וחדש יחד.