יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » "טוס וסע" – התאמה מדויקת של טיסות לצרכים שלכם

"טוס וסע" – התאמה מדויקת של טיסות לצרכים שלכם

מטוס

טיסה במחיר אטרקטיבי ובמועד שהכי מתאים לכם היא חלק בלתי נפרד מכל חופשה בחו"ל. עוד מרכיב חשוב במקרים רבים הוא רכב צמוד, גם כן בעלות נמוכה ומתאים בדיוק להעדפות שלכם – שירות "טוס וסע" של נאזרין טורס מספק לכם מענה אופטימלי לשני הסעיפים הנ"ל ומבטיח חופשה שתהיה גם מושלמת וגם משתלמת.

התאמה מדויקת לצרכים שלכם

היתרון המשמעותי הראשון של שירות "טוס וסע", ובפרט כשאתם מקבלים אותו מנזארין טורס עם 40 שנות הניסיון שלנו, הוא התאמה מלאה לכל הצרכים שלכם. לא משנה לאן תרצו לטוס, באיזה תאריך, אם יש לכם בקשות מיוחדות, מהו הרכב שבו תרצו לנהוג כשאתם בחו"ל, האם אתם זקוקים לו לאורך כל החופשה או רק בחלק ממנה, האם אתם מחזירים את המכונית במקום שונה מזה שבו אספתם אותה, האם יש צורך בתא מטען גדול במיוחד וכו' – בכל מקרה אנחנו נרכיב עבורכם חבילה שמאפשרת לכם לסמן V על כל בקשה ודרישה.

היכולת של נאזרין טורס לספק מענה מושלם ומדויק מושגת בזכות שני מרכיבים: קשרים מצוינים עם ספקים רבים גם בתחום הטיסות וגם בתחום השכרת הרכב, והיכרות מעמיקה עם עולם התיירות ובפרט עם כל היעדים הפופולריים.

שקיפות מלאה

המאפיין המשמעותי השני של שירות ה"טוס וסע" שלנו הוא שקיפות מוחלטת. כשאתם מזמינים אצלנו טיסה + רכב, אתם יודעים בדיוק מה תקבלו בכל מסגרת תקציב. בזכות איכות חשובה זו אין למשל מצב שבו אתם מגיעים לשדה התעופה ומגלים שנדרשת תוספת תשלום עבור מזוודות או בחירת מושב, המכונית שתקבלו היא זו שהזמנתם והביטוחים הנדרשים כלולים במחיר – ובאופן כללי אין הפתעות מיותרות כך שאתם יכולים לצאת לחופשה בראש שקט.

מחירים מנצחים

הקשרים האיכותיים של נאזרין טורס עם חברות תעופה וחברות השכרת רכב והחוזים ארוכי הטווח עם הספקים הרלוונטיים מאפשרים לנו לספק כל צורך שלכם במחיר אטרקטיבי מאוד. המחירים של חבילות הטוס וסע משתלמים מאוד גם בשיא עונת התיירות, ובנוסף אתם חוסכים זמן יקר – גם כשאתם מתכננים את החופשה בחו"ל וגם ביעד עצמו. אם תרצו תקבלו מאיתנו גם המלצות כיצד למצות את השהות ביעד ואיך לנצל את הרכב הצמוד באופן אופטימלי, כך שהחופשה תהיה המשתלמת ביותר האפשרית.

לאילו יעדים כדאי להזמין טיסה + רכב שכור?

חשוב לציין שלא תמיד יש צורך בחבילה שכוללת טיסה ורכב שכור. אם רוב השהות שלכם היא במקום אחד – למשל כפר נופש בבודרום או באנטליה – או בעיר אירופית גדולה שיש בה תחבורה ציבורית מצוינת (לונדון, פראג, אמסטרדם, איסטנבול ויש עוד דוגמאות), ייתכן שתוכלו להסתדר גם בלי מכונית צמודה.

טיולים שעבורם מומלץ השילוב של טיסה ומיד אחרי הנחיתה כניסה למכונית שכורה הם בצפון איטליה, בחלק הדרומי של ארץ המגף, בסלובניה וקרואטיה (שתי מדינות שהפכו ליעדים פופולריים מאוד ובפרט קוסם השילוב ביניהן), בכרתים (אי יווני שכדאי מאוד גם לטייל בו ולא "רק" לבלות באחד החופים היפים שלו), באזור היער השחור וישנן כמובן עוד דוגמאות. אנחנו בנאזרין טורס בכל מקרה נמליץ לכם על החבילה המתאימה לכם ביותר, ואם תרצו טיסה + רכב, תקבלו מאיתנו כאמור מגוון הצעות משתלמות במיוחד, בשקיפות מלאה, בדרך לחוויה הטובה ביותר האפשרית בחו"ל.