יום שישי
19th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » בתי מלון באנטליה – המלצות ומחירים משתלמים גם בשיא העונה

בתי מלון באנטליה – המלצות ומחירים משתלמים גם בשיא העונה

חבילות נופש לאנטליה

אנטליה היא אחד המקומות היותר יפים בכדור הארץ: לחופי הים התיכון, במפרץ שמוקף ברצועת הרים מרשימה. כשמוסיפים לנופים המשגעים את רמת האירוח הגבוהה שמאפיינת את טורקיה כולה מקבלים לוקיישן אידיאלי לחופשה – ואכן העיר שבמרכז הריביירה הטורקית היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור תיירים מכל רחבי העולם וגם עבורנו הישראלים.

כדי להבטיח חופשה מושלמת חשוב להגיע לבית מלון איכותי, ולקבל אותו במחיר תחרותי – וכאן אנחנו בנאזרין טורס נכנסים לתמונה ועוזרים לכם לבחור את האופציה המתאימה לכם ביותר מבין כל מאות מלונות באנטליה שמתחרים על ליבם וכיסם של התיירים.

איך הקשרים של סוכנות נסיעות איכותית עם מלונות באנטליה עוזרים לכם?

לנאזרין טורס קשרים מצוינים עם המלונות הטובים והמשתלמים ביותר באנטליה. בנוסף אנחנו מקפידים להתעדכן לגבי הנעשה באזור ולהיות כל הזמן עם יד על הדופק – כדי שנדע להמליץ על בתי מלון באנטליה שבאמת מספקים תמורה מלאה לכסף. בזכות הניסיון הרב שלנו בתחום התיירות באופן כללי ובפרט לגבי הריביירה הטורקית המפנקת אנחנו יודעים להתאים לכל אחד ואחת את המקום הכי טוב עבורם. אם למשל חשוב לכם במיוחד למצוא בית מלון באנטליה עם שלל אטרקציות לילדים נכוון אתכם למלונות שמצטיינים בכך, אם אתם מעדיפים מקום שקט יחסית נמצא לכם מלונות באנטליה שמעניקים מקסימום שלווה ובעצם לכל צורך יש לנו מענה מדויק – כולל מלון באנטליה לבעלי מוגבלויות, חדרים לקבוצות גדולות, אופציות שמתאימות לאנשי עסקים ועוד ועוד.

מחירים משתלמים – גם בשיא העונה

כשמתלבטים בין מספר בתי מלון באנטליה מחירים של מקומות שונים הם כמובן שיקול מרכזי. בזכות הקשרים עם שלל בתי מלון באנטליה והחוזים שיש לנו איתם (חוזים שמתחדשים בכל שנה), אנחנו יכולים להבטיח לכם מחירים נוחים מאוד, כולל בשיא העונה – להבטיח ולקיים.

המבחר הרחב של האפשרויות מוביל לחופש בחירה מלא – חופש גם מבחינת המועד שבו תצאו לנופש וגם מבחינת המלון, וזאת מבלי להתפשר על העלות ולשלם יותר מדי. דרכנו יש לכם גם בחירה בין חבילת נופש שכוללת גם טיסה והכל במחיר אטרקטיבי מאוד לבין "רק" מלון באנטליה במחיר משתלם.

למה כדאי להיעזר במנוע החיפוש המשוכלל שלנו?

מנוע החיפוש מאפשר לכם למצוא בקלות ובנוחות מלון באנטליה בהתאם לצרכים שלכם (הכל כלול, חצי פנסיון, חדר בלבד וכו') וגם לפי הדירוג. מנוע החיפוש כולל גם מפה, כך שתוכלו לראות בדיוק היכן נמצאים כל אותם מלונות באנטליה שעונים על הצרכים שלכם ולקחת בחשבון גם את המיקום. בהקשר זה כדאי לזכור שאנטליה היא גם שמה של העיר הגדולה במרכז הריביירה הטורקית (עיר שחיים בה מיליון בני אדם), אבל גם השם של כל רצועת החוף שמושכת אליה מיליוני בני אדם בכל שנה – רצועה שכוללת גם את בלק, סידה, קמר, קיזילוט ועוד.

אופציה רבת תועלת נוספת היא לקבוע טווח מחירים ולחפש בתי מלון באנטליה בתוך הטווח – כך שתוכלו למצוא חופשה כיפית בכל מסגרת תקציב. עוד דרך שבה מנוע החיפוש המשוכלל של נאזרין טורס עוזר לכם להגיע לנופש הכי משתלם שיש בריביירה הטורקית היא לוח השנה. בלוח השנה מופיעות כוכביות בכל תאריך שבו יש לנו בשבילכם הצעות אטרקטיביות במיוחד: בתי מלון באנטליה שאנחנו יכולים לסגור עבורכם באישור מידי ובהתחייבות מלאה, וכמובן במחיר מנצח.

מלונות מומלצים באנטליה

כאמור ישנם כמה מאות בתי מלון באנטליה ומתוכם בחרנו עבורכם את הטובים ביותר – כך שמצד אחד יהיו לכם אפשרויות בחירה נרחבות ומצד שני תוכלו להיות בטוחים שמצפה לכם חוויה מפנקת מאוד. לפניכם שתי דוגמאות של מלונות מומלצים באנטליה:

מלון Papillon Ayscha

מלון 5 כוכבים באנטליה שמציע נופש מלהיב במיוחד – ואצלנו תקבלו אותו גם במחיר מיוחד. ב-Papillon Ayscha תוכלו לבחור בין חדר סטנדרטי בגודל של 28 מ"ר ואשר מיועד ל-3 בני אדם (ישנם כ-200 חדרים כאלה, בקומות 1 עד 5 של הבניין המרכזי), חדר בגודל דומה שמונגש לבעלי מוגבלות (ושגם כן מתאים ל-3 בני אדם), חדר מנהלים ששטחו 40 מ"ר והוא מתאים לשני בני אדם, סוויטות ל-5 בני אדם (בשטח של 56 מ"ר), סוויטה מלכותית שמשקיפה אל הים ושטחה הוא 128 מ"ר (מתאימה ל-4 בני אדם, נמצאת בקומות העליונות של הבניין המרכזי), וילות דה לוקס ששוכנות בלב הגן היפה של המלון ומתאימות ל-6 בני אדם (לכל וילה שכזו בריכה פרטית, ג'קוזי וגינה משלה. השטח הכולל של הווילה הוא 175 מ"ר) ו-וילה נשיאותית ששטחה הוא לא פחות מ-400 מ"ר ובאופן טבעי היא מספקת חוויה בלתי נשכחת.

כל החדרים מעוצבים בסגנון מודרני וחמים ומשקיפים אל הים, הגינה או ההרים. כמו כן ניתן להכניס אליהם עוד מיטת תינוק.

למלון Papillon Asycha חוף ים צמוד, שלל בריכות שחייה מרווחות כולל אזורים מוצלים על-ידי עצים, פארק מים כיפי עם אטרקציות לילדים (וגם למבוגרים…) ומרכז כושר ובריאות משוכלל מאוד. בשעות הערב והלילה מתקיימות במלון הופעות מגוונות, מסיבות ליד הבריכה ועוד אירועים מלהיבים. המלון שוכן בבלק (כ-40 ק"מ מזרחית לאנטליה עצמה).

מלון Susesi Luxury Resort

במלון Susesi Luxury Resort, ששוכן גם הוא בבלק, תוכלו לבחור בין חדר דלוקס בגודל 40 מ"ר (מתאים ל-2 מבוגרים ו-2 ילדים), חדר סופריור ששטחו 63 מ"ר (שמתאים ל-4 מבוגרים או 3 מבוגרים וילד), חדר טריפלקס שגודלו 115 מ"ר (מיועד לעד 6 מבוגרים ו-2 ילדים), מבחר סוויטות וכן וילה נשיאותית.

הנוף שנשקף מהחדרים מרהיב עין וכולם מעוצבים בסגנון קלאסי שובה לב. בנוסף לשפע הבריכות במלון, הוא מציע גם חדר כושר, מתחם כדורעף חופים, מגרש כדורגל, אולם סקווש, מגרשי טניס, כדורסל, טניס שולחן ועוד שלל פעילויות – מקפיצות (זומבה), רגועות (יוגה, פילאטיס) ותמיד משמחות.

בנוסף כולל Susesi Luxury Resort ספא מושקע ורחב ידיים (4500 מ"ר!), ובו שלל סוגי עיסויים, טיפולי יופי, ארומתרפיה ועוד. עוד במלון: מועדונים לילדים – האחד לגילאי 4-7, השני לבני ובנות 8-11 ויש גם מסגרת לטינאייג'רים (13-16). הילדים נהנים מבריכות ייעודיות עבורם, מגלשות מים, מתחמי משחקים, אולם קולנוע, יצירה, מבחר מופעים (קוסם, ליצנים ועוד ועוד), פעילויות ספורטיביות, אפייה, סדנאות בהנחיית די.ג'ייז ועוד שלל אפשרויות בהתאם לכל קבוצת גיל. בשעות הערב מוזמנים כל אורחי Susesi Luxury Resort למופעים מסוגים שונים – ומכל הטוב הזה תוכלו ליהנות במחירים מיוחדים בעזרת נאזרין טורס.