יום שני
6th מאי 2024

פורטל עמק חפר » תוכן שיווקי » שייט רומנטי על יאכטה במרינה הרצליה גל ונעמה השכרת יאכטות

שייט רומנטי על יאכטה במרינה הרצליה גל ונעמה השכרת יאכטות

איך נפתיע את בן/בת הזוג עם שייט רומנטי?

כשבן או בת הזוג חוגגים אירוע מרגש (וזה באמת לא חייב להיות דווקא יום הולדת- זה יכול להיות גם קידום בעבודה או כל הישג אחר) – עולה בנו לפעמים הצורך להפתיע אותם עם משהו כייפי במיוחד. אז מסיבת הפתעה זה רעיון נחמד, אם כי לעוס (ואם זה אירוע יום הולדת, סביר להניח שבן או בת הזוג יבינו מראש שזה הולך להגיע) אז שימו לב לרעיון הבא: מסיבת הפתעה על יאכטה. אבל במקום מאתיים אורחים, בלגן ולכלוך – זה יהיה שייט רומנטי. רק שניכם. שניכם והים.

טוב, גם הסקיפר יהיה שם, אבל אתם לא אמורים לראות אותו, אם תהיו על החרטום בחלק הקדמי של הסיפון.

אז הנה כמה טיפים מחברת גל ונעמה השכרת יאכטות איך תפתיעו את בן או בת הזוג עם שייט רומנטי על יאכטה ותצאו הכי מדהימים בעולם:

כשבוחרים שייט רומנטי, מדובר לרוב בשייט קצר של שעתיים או שלוש. אם אתם חושבים שהפרטנר שלכם יעדיף מסלול ארוך יותר, שאלו את הצוות של גל ונעמה השכרת יאכטות לגבי טיולי שייט ארוכים יותר, אולי עם אפשרות לרדת לנמל אחר ולשתות שם קפה על המזח!

אל תחכו יותר מדי: שייט רומנטי אולי נשמע לכם כמו רעיון סופר מקורי, והוא אכן כזה, אבל כדאי שתדעו שבאופן כללי שייט על יאכטה הוא מאוד טרנדי כרגע. לכן, מהרגע שהחלטתם שאתם אכן הולכים על זה, הזמינו את השייט. דאגו לכל הסידורים הדרושים מבחינת תשלום מראש אם צריך, בדיקת נהלי בטיחות, בדיקת אפשרויות ביטול ועוד.

שייט רומנטי מצליח, כשחושבים על הכל מראש: למשל שהתאריך מתאים לבן או בת הזוג שלכם ושאין להם משהו חשוב באותו יום, סוג האוכל שאותו תרצו להזמין ולאכול במהלך ההפלגה (כמובן עם דגש על מה שהפרטנרית שלכם אוהבת) ושתייה כיפית שאתם אוהבים. חשבו על מהלך ההפלגה ונסו לדמיין בעיות שעלולות לצוץ – כך תדעו להתארגן אליהן מראש. למשל, אם נראה לכם שבת הזוג עלולה לחוש קור בלב הים, הביאו ז'קט גם אם מדובר בקיץ. אם היא או הוא סובלים ממחלת ים התייעצו עם חברת גל ונעמה השכרת יאכטות שיוכלו לתת לכם הסבר ופתרון טבעי ללא צורך בכדורים או תרופות כלשהן למניעת הבעיה.

עדכנו את לוח הזמנים של בני הזוג שלכם, בלי להגיד מה האירוע, העיקר שיידעו לא לקבוע כלום בשעות האלה. אולי כדאי להתייעץ עם חבר או מישהו מהעבודה שלהם כדי להבטיח שהם אכן יהיו זמינים בתאריכים שבחרתם עבור הבילוי שלכם.

תכננו הסחת דעת: כדי לשמור על גורם ההפתעה, תכננו הסחת דעת לפני שאתם נוסעים למרינה. זה יכול להיות אירוע מזויף או פעילות אחרת, והכי חשוב התייעצו עם גל ונעמה השכרת יאכטות שיש להן המון פתרונות ורעיונות כיצד להפוך את ההגעה ליאכטה כהפתעה מושלמת שבן או בת הזוג שלכם לא יאמינו שזה מה שעומד לקרות. זה יעזור לשמור על אלמנט ההפתעה עד הרגע האחרון, ויגביר את השמחה כשהם יגלו שה שבחרתם להם שייט רומנטי על יאכטה מפוארת

שייט רומנטי מפליגים עם גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470