יום שישי
19th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » נדל"ן » משרדים להשכרה בתל אביב – איך חוסכים במחירים?

משרדים להשכרה בתל אביב – איך חוסכים במחירים?

משרדים להשכרה ברוטשילד תל אביב

לא פשוט לשכור משרד בתל אביב, הסיבה אינה בגלל שיש מחסור במשרדים אלא להפך יש כיום שפע של משרדים להשכרה בתל אביב.

אז מה בדיוק הבעיה? אתם שואלים, אנחנו עונים. אם אתם מחפשים בימים אלה משרד להשכרה, בפרט בתל אביב, קל ללכת לאיבוד מול שפע האפשרויות. על מנת להפוך את מציאת המשרד לקלה יותר, נכונה ואפילו חסכונית יותר, יש לנו כמה וכמה דגשים שיעזרו.

הולכים על הזול? לא בהכרח

יותר מדי אנשים עשו את הטעות העסקית והחליטו על משרד מועדף בגלל המחיר. אמנם, יש כאלה שיכולים לבחור משרד זול יחסית ולא להיפגע מכך אבל זה ממש לא מדגים מייצג. הרבה מאוד בעלי משרדים בתל אביב שבחרו משרד יוקרתי דווקא מגלים כי היתרונות עולים על החסרונות. בראש ובראשונה, משרד יוקרתי במיקום טוב מקרין משהו מאוד חיובי על פעילות העסק. עורך דין או רואה חשבון, מעצב גרפי או יועץ מס, לא משנה במה אתם עוסקים, משרד זול במיקום לא טוב עלול לעורר את הרושם שגם אתם פחות טובים.

משרד נגיש ואיכות חיים

אם אתם עומדים להעביר כל יום במשרד במשך הרבה מאוד שעות, תרצו בוודאי ליהנות ממשרד נגיש שמעניק לכם גם איכות חיים. כלומר, חשוב לחפש משרדים להשכרה בתל אביב שקל להגיע אליהם. משרדים הנמצאים בסמוך לצירי תנועה טובים. משרדים שיש לצידם חניה פנויה. אם אתם מגיעים ברכבת או בתחבורה ציבורית אחרת, כדי להתחמק מהפקקים, תוכלו למצוא משרדים להשכרה במסלול המועדף. לפעמים שווה לשלם קצת יותר בשביל איכות חיים מסוג זה.

משרדים אלטרנטיביים, יש חיה כזאת

יש הרבה מאוד סוגים של משרדים שעומדים לרשותכם, בתל אביב. ישנם משרדים בעיצוב מאוד יוקרתי ורמה אדריכלית גבוהה. יש משרדים צנועים בגודלם, קומפקטיים ופרקטיים, שיכולים להתאים לחלק מבעלי המקצועות החופשיים או החברות הקטנות. אבל, יש עוד דבר שחשוב להיות מודעים אליו.לכן ניתן לשים לב שעוד ועוד משרדים אלטרנטיביים צצים בתל אביב (ואנו לא מדברים דווקא של משרדים שיכולים לשמש קליניקות למטפלים ברפואה משלימה) אנו מדברים על מודלים חדשים של התארגנות משרדית.

סוג אחד של משרד אלטרנטיבי הינו למעשה משרד משותף. זהו משרד גדול שבו ניתן לשכור אזור מסוים לשימושכם האישי. מתמחי המשרדים המשותפים אולי לא מתאימים לכל אחד, אבל עבור מעצבים גרפיים למשל, עבור פרסומאים, חברות סטארט אפ, יזמים צעירים ואפילו כלכלנים מתחילים, זה יכול להיות פתרון מעולה.

סוג אחר של משרדים אלטרנטיביים בישראל הינו למעשה משרד ללא משרד. מדובר בחדרי ישיבות מאובזרים, שניתן לשכור במחירים שעתיים. אם יש לכם משרד מחוץ לעיר, למשל, אבל אתם נפגשים עם משקיעים בתל אביב, אין שום טעם לשכור משרד לזמן ארוך. משרד או חדר ישיבות לשעה או שעתיים, זו אפשרות מספקת בהחלט.

טיפ לחיסכון כספי ניכר

את הדברים נסיים בטיפ חשוב, שיכול לחסוך לכם כסף רב. אם אתם עומדים לשכור משרד, יתכן שכדאי לכם להיעזר במעצב פנים. מדוע? בעזרת עיצוב פנים נכון, תוכלו לעשות מקסימום שימוש בכל מטר ומטר. המשמעות היא שאפשר לשכור משרד קטן יותר מכפי שחשבתם תחילה. לאורך זמן, החיסכון הכספי בעלות השכירות מאוד משמעותי.