יום שישי
19th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » עסקים » משרדים להשכרה ברוטשילד תל אביב

משרדים להשכרה ברוטשילד תל אביב

משרדים להשכרה ברוטשילד תל אביב

האורך שלה הוא כ-1.5 ק"מ. היא מחברת את נווה צדק עם כיכר התרבות ורחוב דיזינגוף. היא נסללה כבר ב-1910, התמלאה בהמון בני אדם שמחים ונרגשים כשבבניין מספר 16 התקיים הטקס שבו הוכרזה העצמאות, התמלאה שוב בהמון בני אדם ב-2011 כשהעם דרש צדק חברתי, ולמעשה היא הומה אדם כל יום לאורך רוב שעות היממה. שדרת רוטשילד היא אחד הרחובות המשמעותיים ביותר בהתפתחות של תל אביב וגם אחד האהובים ביותר – ואין פלא שגם השדרה עצמה וגם האזורים הסמוכים לה נהנים מביקוש רב, כולל למטרות עסקיות.

אזורי הביקוש העיקריים לאורך שדרות רוטשילד

שדרות רוטשילד מתפרסות כאמור על כקילומטר וחצי ומתאפיינות בצורה של האות נ'. לכל אורכה אפשר למצוא מבנים מחודשים ששימרו היטב את מאפייני הרחוב ובפרט את האלמנטים של הבאוהאוס שהפך את תל אביב לאחת הערים היפות בעולם, ותמהיל נכון של עסקים, בילויים ומגורים. בפרט השתנה וצמח החלק הדרומי של השדרה, זה שיוצא מנווה צדק הקסומה לכיוון מזרח, עד לאזור רחוב נחמני שם מתעקלת השדרה ופונה צפונה.

בחלק זה, שהוא תחילת הרחוב, ניתן למצוא מגדלי יוקרה כמו רוטשילד 22, מגדל מאייר ורוטשילד 1, מגדלי משרדים מרהיבים כמו מגדל הבינלאומי וגם בניינים נמוכים יותר אבל אטרקטיביים לא פחות. למעשה כשמדברים על משרדים להשכרה ברוטשילד תל אביב הכוונה היא גם לשדרה עצמה וגם לרחובות הסמוכים באזור שנקרא הסיטי – יבנה, אחוזת בית, חלקים מהרצל ונחלת בנימין, רחוב לילינבלום ועוד.

היתרונות של משרד ברוטשילד תל אביב

המיקום המרכזי של משרדים להשכרה ברוטשילד תל אביב, והעובדה שמדובר באזור שוקק חיים בכל שעות היממה, הופכים את הנדל"ן באזור זה למבוקש, יקר וגם מתגמל. כדאי לזכור שבימינו חברות וארגונים מתחרים ביניהם גם על כוח אדם איכותי, וכדי לזכות בהון אנושי כדאי מאוד ליצור סביבת עבודה מוצלחת – ואין כמו לעבוד על השדרה המפורסמת או במרחק הליכה של 3 דקות ממנה כדי להעלות את מפלס שביעות הרצון של העובדים.

עוד יתרון של משרד להשכרה ברוטשילד וסביבתו הוא הנגישות. קל ונוח, לפחות יחסית לתל אביב, להגיע גם בתחבורה ציבורית, גם ברגל למי שגר בעיר ללא הפסקה וגם באמצעות פתרונות תחבורה מתקדמים כמו קורקינטים ואופניים חשמליים, ואפילו עם מכונית (בתנאי כמובן שהמשרד מציע חנייה קרובה).

איך ליהנות ממשרד ברוטשילד בדרך המשתלמת ביותר?

משרדים להשכרה ברוטשילד תל אביב הם לוקיישן מעולה לפעילות עסקית ויזמית, כשבנוסף לאנרגיות הייחודיות הם גם ממתגים את מי שפועל בהם כמי שנמצא בלב העניינים וגם על דרך המלך. מצד שני עלות שכירת משרד עלולה להיות גבוהה מאוד. פתרון משתלם במיוחד הוא לשכור חללי עבודה לפי שעה. עוד אופציה היא רכישת חבילת שעות במקום שמציע משרדים מעוצבים ומאובזרים בלי להתחייב לשנה שלמה או פרק זמן ארוך אחר. בדרך זו מובטחת גם גמישות מרבית ואפשרות ליהנות מכל היתרונות של רוטשילד גם למי שהוא לא רוטשילד בעצמו ובהתאם מחויב להקפיד על רמת הוצאות סבירה.

כשמחפשים משרדים להשכרה לפי שעה באזור רוטשילד והסיטי של תל אביב, דגש חשוב אחד הוא כאמור הסדרי חנייה מתאימים. דגש נוסף הוא המבנה, כדי שעוד לפני שנכנסים למשרד ייווצר הרושם הרצוי והמרכיב השלישי הוא המשרד עצמו, שחייב להיות בהרמוניה עם האזור הייחודי ולייצר את סביבת העבודה המושלמת.