יום חמישי
28th מרץ 2024

פורטל עמק חפר » נדל"ן » משרדים להשכרה בצפון תל אביב

משרדים להשכרה בצפון תל אביב

משרדים להשכרה בצפון תל אביב

צפון תל אביב, ובעיקר הצפון הישן – החלק של העיר שבין הירקון לשדרות בן גוריון – הוא אזור מבוקש מאוד, ובצדק. איכות החיים בו גבוהה מאוד, בעיקר בזכות התכנון החכם שלו, והוא אטרקטיבי גם עבור בעלי עסקים קטנים שמחפשים משרדים להשכרה.

איפה אפשר למצוא משרדים להשכרה בצפון תל אביב?

בניגוד לאזורים אחרים בעיר שבהם יש מתחמים שמיועדים למשרדים – בין הדוגמאות הבולטות רמת החי"ל, שדרות שאול המלך, דרך בגין, רחוב יגאל אלון וכמובן הסיטי של תל אביב – בצפון אין כמעט בניינים שמשמשים למטרה זו. למרות זאת כן אפשר למצוא משרדים להשכרה בצפון תל אביב, בעיקר בקומות קרקע בבנייני מגורים, או בנכסים שיש להם כניסה נפרדת מהחצר של הבניין המשותף.

היתרונות של משרד בצפון תל אביב

משרדים בצפון תל אביב מייצרים סביבת עבודה נעימה מאוד. עבור עסקים קטנים שמן הסתם זקוקים להון אנושי איכותי, זהו יתרון של ממש על פני מקומות פחות נחשקים. גם הקרבה לאטרקציות שמציעה העיר ובפרט פארק הירקון וחוף הים עשויה לתרום למיתוג המשרד ככזה שכדאי לעבוד בו. בדרך כלל גם נוח להגיע לאותם משרדים שמוצעים להשכרה בצפון תל אביב, אם כי ייתכנו בעיות חנייה (כמו במרבית אזורי העיר).

החסרונות של שכירת משרד בצפון העיר

לצד היתרונות שמאפיינים משרדים להשכרה בצפון תל אביב, יש גם חסרונות בלתי מבוטלים, וכמובן שגם אותם חשוב לקחת בחשבון כשמחפשים לוקיישן למשרד. חיסרון בולט אחד הוא העלות. צפון תל אביב הוא אזור יקר, גם למגורים וגם למשרדים, ולכן המחיר של שכירת משרד בחלק שסמוך לירקון מחייב את העסק להקצות משאבים כספיים רבים יחסית לסעיף זה בהוצאות.

חיסרון נוסף עלול להיות העובדה שהמשרד ממוקם בבניין מגורים ולא בבית משרדים. אם בבנייני המשרדים כמעט תמיד ישנה חברת ניהול שחוסכת לבעלי העסק את הצורך לבזבז זמן יקר על אחזקת המקום, בבניין מגורים רגיל האחריות כן תיפול בדרך כלל על השוכרים. בנוסף עלולים להיווצר חיכוכים עם הדיירים, ובפרט אם הפעילות במשרד מייצרת רעש או שלמקום מגיעים אורחים רבים.

חדרי ישיבות לפי שעה בתל אביב

חלופה מעניינת למשרדים להשכרה בצפון תל אביב היא חדרי ישיבות שהשימוש בהם הוא לפי שעה. פתרון מתקדם זה מקטין מאוד את עלויות השכירות, במיוחד לנוכח העובדה שכאמור בצפון מחירי הנדל"ן גבוהים מאוד. כשמדובר על עסקים קטנים, יזמים, מעצבים, בעלי מקצועות חופשיים ובעצם כל מי שלא חייב משרד באופן קבוע, הגמישות המרבית היא נכס של ממש.

ראשית, אפשר לגוון ולנסות מספר חללי עבודה משותפים עד שמוצאים את המקום שבו מרגישים בבית ואת האנרגיות הנכונות עבורכם. שנית, משלמים רק כשבאמת יש צורך, ושלישית, זוכים להזדמנות לצאת מאזור הנוחות ובחלק מהמקרים גם במפגשים מעניינים עם אנשים מגוונים – כאלה שתל אביב משופעת בהם.

מייפל האוס מציעה מגוון חדרים בשלל גדלים ובדרכי תמחור שונות. בזכות האפשרויות הרבות קל להגיע ליחס עלות תועלת משתלם במיוחד, וכשמוסיפים למשוואה את העיצוב המוקפד, את הלוקיישן המושלם, את הסדרי החנייה הנוחים עם חניונים בסביבה ואת השירות שניתן מכל הלב – אי אפשר שלא להתאהב ולרצות להגיע שוב ושוב.