יום שלישי
23rd אפריל 2024

פורטל עמק חפר » כללי » מלכודת עכברים – כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל להשתמש בה בצורה נכונה

מלכודת עכברים – כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל להשתמש בה בצורה נכונה

עכבר

אין ספק כי עכברים הם מטרד רציני שאתם רוצים להיפטר מהם כמה שיותר מהר ברגע שהם נכנסו אליכם לבית.

לא פעם רבים רצים לרכוש מלכודת עכברים ולא תמיד הם מוצאים את המלכודת הנכונה והטובה ביותר.

בכדי שתוכלו להשתמש במלכודת עכברים בצורה שתהיה יעילה הכנו לכם את המדריך שיעזור לכם צעד אחרי צעד איך לבחור מלכודת עכברים, איך להשתמש בה ומה לעשות אחרי שהעכבר נלכד במלכודת.

להציב נכון את המלכודת

מלכודות עכברים הן הדוגמה המושלמת למכשיר פשוט שיכול לגרום להרבה בעיות. הדרך למקם מלכודת עכברים היא לוודא שהוא פונה אל הקיר ולא הצד בו תרצו שהוא יתפוס עכברים.

יש למקם את המלכודת באזור עם תנועה רבה, כמו ליד גרם מדרגות או מאחורי דלת.

יש הרבה סוגים שונים של מלכודות, אבל לכולם יש דבר אחד במשותף – הם צריכים פיתיון. זה יכול להיות גבינה, חמאת בוטנים או כל דבר אחר שעכברים אוהבים.

מלכודות עכברים חיוניות במטבח. הם עוזרים לנו להרחיק עכברים מהאוכל שלנו ומחפצי ערך אחרים. זה הופך אותם לפריט חשוב בבית שלך.

מלכודת עכברים היא מכשיר המשמש לתפוס עכבר או חולדה בעזרת מנגנון קפיצי. הוא עשוי בדרך כלל מחוטי מתכת, עץ, פלסטיק או חומרים אחרים.

הדרך הטובה ביותר למקם מלכודת עכברים היא על ידי הצבתו על משטח קשיח שלא יזוז. אפשרות נוספת היא להשתמש בפיתיון כגון חמאת בוטנים או גבינה אם אין לך מלכודות שכבר הוצבו במטבח.

סוגי מלכודות עכברים

  • מלכודת דבק
  • מלכודת קפיץ
  • מלכודת כלוב.

ישנם סוגים רבים של מלכודות לעכברים, אך הסוגים הנפוצים ביותר הם מלכודות דבק, מלכודות הצמד ומלכודות חיות.

מלכודות דבק נועדו ללכוד את העכבר ברגליו. הם פועלים על ידי שימוש בחומר דביק כמו חמאת בוטנים או גבינה כדי ללכוד את העכבר. מלכודות הצמד נועדו להרוג את העכבר עם הדק מתכתי חד שנקרע בעת הפעלתו. ניתן להשתמש במלכודות חיות כדי לתפוס עכברים בחיים ולשחרר אותם באזור שבו הם לא יכולים לברוח.

יש אנשים שמשתמשים במלכודות דבק מכיוון שהן נוטות פחות לגרום נזק לבעלי חיים או לבני אדם מאשר סוגים אחרים של מלכודות.

ישנם סוגים שונים של מלכודות עכברים, אך הנפוצות שבהן הן מלכודות דבק ומלכודות הצמד.

מלכודות דבק: מלכודות אלו משתמשות בחומר דביק כדי ללכוד את העכבר. בדרך כלל יש להם ריח חזק שיכול למשוך אליו עכברים. העכבר יידבק לדבק וימות תוך מספר שעות.

מלכודות הצמד (קפיץ): אלה ידועות גם בתור מלכודות עכברים קפיציות, מכיוון שהן משחררות הצמדה עוצמתית כשהן מופעלות על ידי המכרסם. כוח ההצמדה מספיק כדי להרוג את העכבר במהירות מבלי לגרום לכאב או סבל רב.