יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » עסקים » הלהיט החדש בעיר – חדרי ישיבות לפי שעה בתל אביב

הלהיט החדש בעיר – חדרי ישיבות לפי שעה בתל אביב

מקום טוב להשכרת חדר ישיבות

פגישות וישיבות עסקיות בשילוב שותפים אסטרטגיים, יזמים או משקיעים חשוב לנהל באווירה נינוחה וטובה. האווירה שבה מתנהלת הפגישה או התנאים שבהן נערכת הישיבה חשובים לא פחות ממה שנאמר מהמסרים, והתכנים. אם גם לכם כבר ברור כי בית קפה לא יכול להציע את האינטימיות לפגישה בת כמה משתתפים ואם גם לכם ברור כי ישיבה, מצגת או הרצאה צריכים להתקיים במיקום אסטרטגי מעולה, כדאי להכיר את הטרנד החדש, אשר הינו השכרת חדרי ישיבות לפי שעה בתל אביב.

למי זה מתאים ומדוע זה כדאי? כל הפרטים באדיבות מייפל.

מרגישים בבית – גם מחוץ לבית.

מהו הקונספט והיכן זה מתקיים

הקונספט של חדרי ישיבות לפי שעה דומה בכמה מובנים לחללי עבודה משותפים. עם זאת, יש גם הבדלים די משמעותיים.

קודם כל, אלמנט הגמישות כאן מאוד בולט. מי שזקוק לחדר מתאים, לחלל מעוצב למטרת ישיבה, הרצאה אינטימית, פגישות עסקיות למספר משתתפים משתנה ועוד, יכול למצוא את חדר הישיבות המתאים לצרכיו. מייפל האוס ממוקמת במרכז תל אביב. מקום שקל להגיע אליו ולהתנייד ממנו. מקום שסובב סביבו המון מסעדות וברים. מייפל האוס מיועדת לא רק לקהל התל אביבי אלא גם למגיעים מהפריפריה הזקוקים לחלל מזמין, נוח ונעים בלב מרכז תל אביב.

הקונספט שהפך ללהיט נועד להעניק הרגשה ביתית, אינטימית ומזמינה גם מחוץ למשרד וגם הרחק מהבית. את הדבר הזה משיגים באמצעות עיצוב החללים במוטיבים צעירים, טרנדיים, חמימים ועדכניים. ריהוט מושקע ונוח, תאורה מרהיבה, הקפדה על קו צעיר. יש לציין כי כחלק מהקונספט וההבנה ששירות זה עשוי להידרש מעת לעת (ולא רק כדבר מה חד פעמי) נוצר מודל תשלום מעניין. האפשרות הראשונה היא לשלם בעת הזמנה של החדר הרצוי, לפי משך הפגישה או הישיבה הנחוצים. והאפשרות השנייה היא לבחור באופציית קניה של "בנק שעות". כלומר, במחיר נוח משלמים עבור סל של שעות למשך תקופה נתונה. לאחר כל פגישה או ישיבה מתקזז זמן השימוש בחדר וישנה יתרה שעוברת לפעם הבאה. בנק שעות מוצע, כמובן, במחיר מוזל.

איך אדע אם הלהיט השכרת חדרי ישיבות בתל אביב יתאים לי?

חדרי הישיבות מתאימים למגוון רחב של מטרות ולו בשל העובדה שניתן למצוא כל מיני חדרים. עיצוב החדרים ניכר בתכנון אדריכלי ששם דגש עם פונקציונליות נינוחה עם יוקרתיות במידה. אם אתם ארגון שזקוק לחדר ישיבות בעיר הגדולה, שירות מסוג זה יתאים מאוד. אם אתם נציגי תאגיד ציבורי או מנהלי לשכה של מנכ"ל בגוף פרטי ואתם רוצים לתכנן ישיבה או כינוס באווירה אחרת, מחוץ למשרד, שירות מסוג זה תפור עליכם כמו כפפה ליד.

חדרי ישיבות מתאימים בהחלט לכנסים, להשקות. מגיעים אנשי עסקים למפגשים רשמיים וכן סטארטאפיטים שנפגשים עם משקיעים. גם עמותות שזקוקות למקום מפגש ראוי וכן עצמאיים שרוצים לקיים פגיעות עם כמה לקוחות חשובים (או אף לראיין מועמדים לעבודה) יוכלו למצוא את השירות החשוב הזה כמתאים לצרכיהם. העובדה שהחדרים כולם מאובזרים ומפנקים הופכת ישיבה עבודה לזמן איכות אפקטיבי. בחדר מעוצב, עם פינת קפה, תאורה נעימה, מסכי ענק ועוד פינוקים, גם דיונים ארוכים וגם הרצאות ארוכות חולפים ביתר הנאה.

אילו סוגי חדרים יש בנמצא

בכדי להבין עד הסוף מדוע הפכו חדרי הישיבות לפי שעה בתל אביב ללהיט מוצלח כל כך, יש לדעת כי מגוון החדרים רחב, רחב מאוד. למשל, אם זקוקים פגישה אינטימית, כדאי להזמין את חדר שמתאים לקבוצה קטנה של עד 10 אנשים. מאידך, יש חדרים שיכולים להתאים לכנסים או להרצאות גם לכמות כפולה ויותר. חדר המעוצב כסלון ובו ריהוט נינוח יוכל להתאים היטב ל-6 או 8 אנשים באווירה קז'ואלית. ויש גם חדרי הרצאות רחבי ידיים, הטובים לכנסים, לישיבות גדולות או אירועים יותר המוניים, לעד 100 משתתפים.

מייפל: דואגים לכם להכל

עבור מייפל, חברה המציעה כמה מחדרי הישיבות הלוהטים באזור תל אביב, חדרי הישיבות והאירוח אינם חללים פונקציונליים בלבד. במקום מציעים כמובן מגוון רחב של אביזרים ופינוקים, אך גם דואגים להכיר את הלקוחות, להבין אם יש להם צרכים מיוחדים או בקשות מיוחדות. ההיכרות עם הלקוחות השונים (מהם גם קבועים) מאפשרת להציע חדרי ישיבות וחללי אירוח בהתאמה מלאה למטרות העסקיות או החברתיות שלכם.

בין היתר, דואגים לכם לציוד משרדי הנחוץ לפגישות ולישיבות וכן מכונת נספרסו (הכוללת קפסולות קפה איכותיות). בכל חדר מסך גדול וחדיש, עם וויפיי אך גם לוח מחיק שבו תוכלו להעניק הדגשים וחידודים לקהל השומעים והמשתתפים. חלק מהחדרים ניתנים לפיצול, המוזמנים נהנים גם ממים וסודה, חלל בעיצוב אורבני מרהיב, כורסאות נוחות ומפנקות או כיסאות הרצאה נוחים. את החדרים ניתן להכין בפריסה המתאימה, סביב שולחן קטן, סביב שולחן גדול, בישיבה בסגנון תיאטרון וכיוצא בזה. האווירה הדינאמית, העיצוב החדשני והמיקום המעולה משלימים את כל מה שנחוץ לישיבה מוצלחת, מפגש נהדר או כינוס מוצלח.