יום שלישי
23rd אפריל 2024

פורטל עמק חפר » משפחה, זוגיות וילדים » טיפים לאישה העסוקה שיחסכו לך זמן

טיפים לאישה העסוקה שיחסכו לך זמן

יעל כותבת בלוג לאישה

טיפים לאישה העסוקה: בואי נחסוך לך זמן

היי, אני יעל ואם אתם כאן, סימן שאתם רוצים לדעת מי אני, ובצדק. אז ככה, ממש כמוכם – החיים שלי מאוד מאוד עמוסים. הרבה מאוד זמן התאמצתי לתמרן בין המון דברים בלי הצלחה, עד שהחלטתי לקחת את הנושא כפרויקט לחיים. כאימא לשלושה, שחשוב לה להספיק את הכל (בית – עבודה – ילדים – טיפוח – פנאי), לקחתי על עצמי משימה. משימה שתעזור גם לכם. במשך שנים חיפשתי את הדרך לשלב בין כל מה שחשוב לי, גם איכות חיים, גם יחסים טובים עם המשפחה, גם להיראות מטופחת, גם זמן לעצמי, לתחביבים שלי למה שממלא אותי סיפוק.

עם הזמן גיליתי שאספתי ידע רב בנושא ניהול הזמן שלי, חיסכון בזמן ואפקטיביות. ואז מצאתי את עצמי מחלקת לאנשים שאני מכירה כל מיני טיפים שמצאתי כטובים עבורי. הסתבר לי שיש לטיפים שלי ערך בשביל אחרים. יש להם ביקוש וכל מי שקיבל טיפ אחד שעובד מבקש אחר אך עוד אחד ועוד אחד.

אז הגעתי להחלטה: לצאת לעולם ולשתף את כל נשות ישראל בתובנות שמצאתי. אני מקווה ומאמינה שבזכות הטיפים שאתן לכן כאן, בזכות התובנות שאליהן הגעתי, לא תצטרכו לבצע טעויות מיותרות. הדרך שלכן תהיה קצרה כי תמיד טוב ללמוד ולשמוע מבעלת ניסיון. אני מקווה שתמצאו את התובנות שלי מאירות עיניים ומועילות.

ועוד דבר, אם אתן רוצות לדעת עוד טיפ טיפה עלי, אז אני בת 37 (אבל מרגישה צעירה) ונשואה באושר לאלון. אני עוסקת בעיצוב פנים ויש לי שלושה ילדים מקסימים (הגדול עוד מעט חוגג בר מצווה). אני תל אביבית אבל לא נמצאת בתוך בועה. חשוב לי מאוד מה שקורה אצלי בבית אבל גם מאוד חשוב לי להשפיע ולהעניק ולשתף. בקיצור, שיהיה לכולנו טוב גם כשאנו ממשיכות לרוץ במרוץ החיים.