יום ראשון
5th מאי 2024

פורטל עמק חפר » תוכן שיווקי » טובים השניים מן האחד – הצמדים המוזיקליים הישראליים שהביאו את הלהיטים החמים ביותר

טובים השניים מן האחד – הצמדים המוזיקליים הישראליים שהביאו את הלהיטים החמים ביותר

טובים השניים מן האחד, גם במוזיקה. קבלו כמה מהצמדים המוזיקליים שהביאו לנו את הלהיטים החמים ביותר.

דיקלה ועידן חביב

ברשימת הצמדים המוזיקליים נכללים שלל ז'אנרים וסגנונות מוזיקליים. את הרשימה אנו פותחים עם שיתוף פעולה יוצא דופן שבין דיקלה לבין עידן חביב. לפני שאתם מזמינים כרטיסים להופעות של עידן חביב נזכיר כי השניים שיתפו פעולה עם דולי ופן ("ואז את תראי") בשיר שזכה לאהדה רבה וכעת כבר צבר מעל 28 מיליון צפיות ביוטיוב!  דיקלה, שקטפה לאורך השנים פרסים כמו זמרת השנה, יוצרת השנה, זוכת המצעד העברי ועוד, איננה רק זמרת. היא גם יוצרת פורייה ומלחינה ששיתפה פעולה עם אמנים רבים מצליחים בפני עצמם. עידן חביב גם הוא יוצר וזמר מרגש ומלחין עם קבלות. לאורך השנים הוא הוציא סינגלים רבים שצברו פופולריות וכן שיתף פעולה עם עידן רייכל, יובל דיין ואחרים. שיתוף הפעולה עם דיקלה יצר את אחד הדואטים היפים והמיוחדים של השנים האחרונות.

סטטיק ובן אל

אמנם סטטיק ובן אל כבר הודיעו על סיום דרכם המשותפת, אבל בדרכם הם הספיקו לייצר להיטים בקצב מטורף. סטטיק ובן אל, נזכיר, שיתפו יחד פעולה לאורך קרוב לשבע שנים. הם יצרו מיזוג יוצא דופן של שירים בסגנון פופ קליל, עם נגיעות ים תיכוניות. אבל יש להם משהו נוסף, סוג של מגע אישי וחיבור מיוחד עם הקהל הישראלי, שקל מאוד להגדיר את טיבו. על מנת להבין עד כמה שהלהיטים שלהם תפסו חזק, מספיק לבדוק את כמות הצפיות ביוטיוב וברשתות החברתיות שבחלק מהמקרים המספר מונה עשרות מיליונים! לאורך שנות פועלם, בין הלהיטים של הצמד, זכינו לשמוע את: כביש החוף, זהב, ברבי, אפס מאמץ (בשיתוף נטע ברזילאי), גומיגם, אחלה גבר עם דנה אינטרנשיונל וטודו בום (להיט שהושפע מהמוזיקה הדרום אמריקאית).

פורטיס וסחרוף

הזמרים והיוצרים רמי פורטיס וברי סחרוף הם יוצרים נפלאים ועתירי הצלחה בפני עצמם. אבל הפעם אנו רוצים לציין את שיתוף הפעולה שלהם כ"פורטיסחרוף". הם אחראים לאלבומים כמו סיפורים מהקופסא, הוציאו להיטים כמו חלום כחול וגם את ניצוצות, שועל במנוסה, חתול מפלצת ורבים אחרים.

אינפקטד מאשרום – אמני טראנס בין לאומיים

מזה 2 עשורים שאינפקטד מאשרום (הלוא הם עמית דובדבני וארז אייזן) נחשבים להרכב טראנס בין לאומי, תוצרת כחול לבן. הצמד מתמחה בלהיטים בעיקר בסגנון הטרנס והמוזיקה האלקטרונית. הם פעילים וזוכים להצלחה כבר מאלבומם הראשון משנת 1999. במהלך השנים הם הוציאו אין ספור להיטים שזכו להכרה בין לאומית. על מנת להבין עד כמה שהם פופולריים בעולם, נציין כי בין היתר הם זכו במקומות טובים במצעדים לדירוג הרכבי מוזיקה אלקטרוניקה מצטיינים בעולם. עם השנים הם החלו לשלב ביצירתם גם נגיעות של רוק וסגנונות נוספים.