יום שני
29th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תוכן שיווקי » חמישה דברים לעשות בקורפו

חמישה דברים לעשות בקורפו

קרבה לארץ והיצע רחב של טיסות ישירות הפכו את קורפו לאחד מיעדי החופשה החמים של השנים האחרונות. בין אם כבר סגרתם דיל לקורפו  או שאתם עדיין חולמים, הכנו עבורכם רשימה של חמשת המקומות באי שאסור לפספס.

פלאוקרסטריצה – Paleokastritsa

פלאוקרסטריצה היא עיירה פסטורלית בצפון-מערב קורפו. זהו אחד הספוטים האהובים ביותר באי – ויש לזה סיבה. העיירה נמצאת באזור טבעי מדהים, עם הרבה מפרצים ומערות מסביב. ניתן לישון באחד המלונות הנעימים של הכפר, לצאת לטיולי יום, וליהנות מהחופים המדהימים והנופים הפנורמיים הנשקפים מהצוקים הגבוהים.

תוכלו למצוא בסביבה הרבה אטרקציות ייחודיות, כמו סיורים בסירת מנוע, ביקור בחוף אריליוס היפהפה או ארוחה בטברנה יוונית אותנטית.

כשאתם סוגרים טיסה לקורפו, קחו בחשבון שבפלאוקרסטריצה מומלץ להעביר שלושה ימים לפחות (למרות שלא משנה כמה זמן תהיו שם, כנראה שיהיה לכם קשה לעזוב).

טירת אנג'לוקסטרו – Angelokastro

טירת אנג'לוקסטרו היא טירה ביזנטית בעלת חשיבות היסטורית, המציעה ארכיטקטורה עתיקה ומעניינת ונופים פנורמיים יפהיפיים.

הטירה מוצבת על הפסגה הגבוהה ביותר בחופי קורפו, 305 מטרים מעל פני הים, באזור הצפון-מערבי של האי ובקרבת העיירה פלאוקרסטריצה. אל הטירה ניתן להגיע ברכב שכור או במסגרת סיור מודרך. אחרי הנסיעה יש צורך בטיפוס קצר במעלה הצוק, אבל אין ספק שהמראה עוצר הנשימה שנשקף מלמעלה שווה כל צעד.

ליד הטירה תוכלו למצוא גם כנסייה קטנה, שנראית כאילו נחצבה מתוך הסלע, ובדרך תוכלו לעבור בכפר הפסטורלי קריני (Krini) – מה שיכול להעשיר את הטיול שלכם בעוד כמה דברים מעניינים.

אקווה לנד קורפו – Aqualand Corfu Water Park

אם אתם מטיילים כמשפחה, זו האטרקציה בשבילכם. פארק המים אקווה לנד הוא כל מה שצריך בשביל ליצור בילוי משפחתי מהנה במיוחד: מגלשות מים גבוהות, בריכות ענקיות, נהר קיאקים, מכוניות מתנגשות ועוד אטרקציות אקסטרימיות. עבור המבוגרים הפארק מציע טיפולי ספא שונים.

חוץ מזה, תוכלו למצוא מגוון דוכני אוכל וגם מסעדת בשרים, כך שכל מה שצריך להביא זה מגבת וקרם הגנה.

חשוב לדעת ששעות הפתיחה של הפארק הן לא ארוכות (10:00-18:00), כך שרצוי לתכנן את הביקור מראש ואולי אפילו לרכוש כרטיס דו יומי.

חוף ברבאטי – Barbati Beach

חוף ברבאטי הוא חוף ים תיכוני קלאסי, כזה שחולמים עליו כשמדמיינים חופשה ביוון. מים כחולים צלולים, חול זהוב, כסאות ושמשיות, בתי קפה נעימים, ובקיצור – התנאים המושלמים שיאפשרו לכם ליהנות מבטן גב של אלופים.

ברבאטי נמצא במיקום נוח מאוד, נסיעה קצרה מקריקרה (קורפו סיטי) וגם משדה התעופה.

העובדה שמדובר בחוף נקי ובתולי, יוצרת סביבה מושלמת בשביל מי שאוהב לשחות, לצלול או סתם לשכשך עם שנורקל. עם זאת, יש לנקוט משנה זהירות עם ילדים קטנים, כי כבר אחרי מספר צעדים המים נהיים עמוקים מאוד.

בונוס נוסף הוא שמאחורי רצועת החול הרחבה יש חורשת עצים ירוקה, בה תוכלו לשבת לפיקניק של צהריים או סתם לנוח בשעות החמות.

 

המוזיאון הארכיאולוגי של קורפו – Archaeological Museum of Corfu

המוזיאון הארכיאולוגי של קורפו מציג עתיקות מעניינות וחפצי אמנות עתיקים אשר נמצאו ברחבי האי, כולל פסלי ברונזה ואבן, מטבעות, חפצי יומיום מהעת העתיקה, ועוד. גולת הכותרת היא שרידי "מקדש ארטמיס", שהשתמר כמעט בשלמותו: עמודים יווניים קלאסיים ותבליטים המציגים את דמויות האלים המסורתיים.

למרות שהמוזיאון אינו גדול מאוד הוא מעוצב בצורה עכשווית, עם חללים מרווחים ונעימים. אפשר להעביר בו בקלות שעה וחצי או שעתיים, ולצלול אל תוך ההיסטוריה המסתורית של איי יוון.

קרדיט תמונה :depositphotos