שבת
20th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » עסקים » חללי עבודה ליזמים – להשכרה לפי שעה

חללי עבודה ליזמים – להשכרה לפי שעה

חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה

המאה ה-21 מסתמנת כעידן של יזמות. קודם כל קל יותר מאי פעם לממש רעיונות מקוריים, בעיקר בזכות טכנולוגיות מתקדמות וגם לנוכח הפתיחות לדברים חדשים. דבר שני, המודעות לחשיבות של המימוש העצמי גבוהה מאוד בימינו, ואין כמו יוזמות שבוראות מציאות חדשה כדי לבטא את עצמנו באופן מדויק. בנוסף התגמול הכספי על חזון מוצלח ומימוש מוקפד גבוה במיוחד וגם לכך יש כמובן חלק במוטיבציה הרבה ובעובדה שיותר ויותר ישראלים מגדירים את עצמם כיזמים.

עם הגידול במספר היזמים חל באופן טבעי גידול גם בהיקף חללי העבודה שפונים לפלח שוק זה. על-מנת לבחור נכון את האופציה המתאימה ביותר, כדאי להתמקד בסוגיות הבאות:

מיקום

אמנם בחלק בלתי מבוטל מהמקרים העבודה על מימוש יוזמה, לפחות בשלבים הראשונים, יכולה להתבצע גם מהבית – אבל יש יתרונות משמעותיים למציאת חלל מתאים שמוצע להשכרה לפי שעה. בעיקר כדאית האופציה הזו בזכות שבירת השגרה המוכרת והיציאה מאזור הנוחות – שתי פעולות הכרחיות כדי למצוא אפיקי פעולה חדשים וגם פתרונות יצירתיים לחסמים שצצים במהלך הדרך.

המפתח הראשון לבחירה הוא המיקום. מומלץ לחפש חללי עבודה במקומות מרכזיים, גם על-מנת להגיע אליהם בקלות וגם כדי שאפשר יהיה לשלב מהלכים נוספים לפני או אחרי השימוש במשרד. דמיינו את עצמכם למשל יושבים עם כוס אספרסו בשדרות רוטשילד לפני הכניסה לחלל העבודה, נהנים מהחיים ואולי גם מקבלים פתאום תובנה חדשה לגבי היוזמה שאתם עובדים עליה. או מטיילים בנווה צדק אחרי סיום השימוש בחלל, מנצלים את האווירה בשכונה הקסומה כדי לבחון מזוויות שונות את הרעיונות שהועלו תוך כדי עבודה – כשהמיקום הוא בלב הסיטי של תל אביב, הדמיון הנ"ל הופך למציאות מוצלחת.

חיסכון בעלויות

בדרך כלל כשמחפשים חללי עבודה ליזמים השכרה לפי שעה היא הקונספט המקובל. האפשרות לקבל חלל מאובזר ומסוגנן בלי להתחייב לפרקי זמן ממושכים יתר על המידה והגמישות המוחלטת מבחינת שעות העבודה הן יתרון משמעותי מכל הבחינות ובפרט בהיבט הכלכלי (כשבהקשר זה כדאי לזכור שבראשית הדרך בדרך כלל עדיין אין הכנסות, ולכן כדאי לצמצם את ההוצאות ככל האפשר). פתרון משתלם אף יותר הוא "בנק שעות" – רכישה מראש, בהנחה משמעותית, של כמות שעות שתספיק לעבודה על המיזם לאורך פרק הזמן הנדרש, ומימוש הקרדיט שבבנק בזמנים האופטימליים מבחינתכם.

אנרגיות

הקו שמפריד בין הצלחה לכישלון של יוזמות שונות הוא דק מטבעו. מן הסתם כל יזם שיוצא לדרך מודע לכך, ומבין שחשוב לדאוג לתנאים אופטימליים מסביב כדי שהרעיון יבשיל באופן מיטבי לכדי מוצר או שירות שיספקו מענה מעולה לצורך אמיתי ויחוללו שינוי של ממש בעולם. אחד המרכיבים של סביבה אופטימלית הוא אנרגיות נכונות. תל אביב היא דוגמה מצוינת למקום שבאופן כללי שוררות בו אנרגיות שמעודדות יוזמות חדשות וניסיונות לפריצות דרך בתחומים שונים. בהתאם הלוקיישן האופטימלי של חללי עבודה ליזמים להשכרה לפי שעה הוא כמובן העיר הלבנה. בנוסף כדאי להתרשם גם מהאנרגיות בכל חלל עבודה בתל אביב – רק מקום כמו מייפל האוס שפיצח את סוד יצירת האווירה המדויקת, כך שהיא תהיה גם חמה וגם עניינית, גם בגובה העיניים וגם כזו שמאפשרת להתרומם מעלה מעלה, יכול להבטיח וגם לקיים סביבת עבודה אידיאלית ליזמים.