יום רביעי
24th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » נדל"ן » איך למצוא מקום טוב להשכרת חדרי ישיבות?

איך למצוא מקום טוב להשכרת חדרי ישיבות?

מקום טוב להשכרת חדר ישיבות

אנחנו חיים בעידן שבו יותר ויותר יזמים ובעלי עסקים קטנים מבינים את היתרונות המשמעותיים של שכירת משרד לפי שעה במקום מקום קבוע. בהתאם גם התרחב הביקוש למקומות טובים עבור חדרי ישיבות, ובמקביל אפשר לזהות מגמה של עלייה ברף הציפיות. המרכיבים העיקריים שהופכים מקום לטוב, ואפילו טוב מאוד, הם הנגישות של הלוקיישן, העיצוב של החדר, רמת השירות והסביבה.

מקום טוב = מקום מרכזי שקל להגיע אליו

כשהמטרה היא השכרת חדרי ישיבות מקום טוב הוא קודם כל כזה שנוח להגיע אליו. הנגישות צריכה להיות גם למי שמגיע ברכב פרטי, ובעיקר מבחינת אפשרויות החנייה (נושא כאוב בתל אביב ולא רק בה), גם למי שמתנייד באמצעות תחבורה ציבורית (כלומר שלל קווי אוטובוס שעוברים ליד המקום), וגם למי שמשתמש בפתרונות מתקדמים כמו למשל אופניים חשמליים (ולשם כך נדרש מיקום מרכזי, כך שמובילים אליו גם שבילים ייעודיים לרוכבי אופניים).

מאחר שרוב חדרי הישיבות מרוכזים בגוש דן, ובפרט בתל אביב, לוקיישן מוצלח במיוחד הוא אזור הסיטי שסביב שדרות רוטשילד.

חדר ישיבות מהנה = חלל מעוצב

המרכיב השני שהופך חדרי ישיבות לטובים ובעצם למצוינים הוא העיצוב. זהו אלמנט טריקי – מצד אחד כשמגיעים למשרד שמוצע להשכרה לפי שעה, מצפים למראה שמספק שינוי מהשגרה ואפילו ביחס למשרדים אחרים. מצד שני החלל צריך להיות מזמין ונעים, ובגובה העיניים, ולא לשדר ניכור. האיזון המדויק בין יוקרה לחמימות ובין הקפדה לפשטות הוא אתגר – וכדי לעמוד בו נדרשים בעיקר ניסיון ומיומנות בתכנון חללי עבודה להשכרה.

דגש חשוב נוסף הוא לוודא שהמעטפת מייצרת גם היא את האנרגיות הנכונות, מרגע הכניסה לבניין ועד היציאה ממנו אחרי ישיבה פוריה ומהנה. 

שירות קשוב ויעיל

במסגרת השכרת חדרי ישיבות מקום טוב באמת הוא כזה שגם הממד האנושי בו עומד בסטנדרטים הגבוהים שהאורחים מצפים להם. בסופו של דבר גם החלל היפה ביותר והנעים ביותר, במיקום המרכזי והנגיש ביותר שיש, לא יספק את החוויה המבוקשת אם השירות סביר בלבד.

רמת השירות באה לידי ביטוי בין השאר ביכולת של הצוות להתאים לכל מי שזקוק לחדר ישיבות להשכרה את החלל האופטימלי בהתאם לצרכים שלו, וכן במתן מענה מהיר ויעיל לכל צורך שמתעורר בזמן הישיבה. שירות קשוב, שניתן מתוך אכפתיות אמיתית, הופך את שכירת החלל מעסקת נדל"ן לאינטראקציה בין בני אדם – וזו בעצם המהות של פעילות עסקית מכל סוג.

למה כדאי לחפש מקום בסביבה מעניינת?

גם ביום עבודה שמתאפיין בלו"ז עמוס, כדאי לפנות זמן מסוים ליציאה מהשגרה ולפעילות מהנה. במיוחד תקפה ההמלצה הזו למצב שבו ממילא מגיעים למקום חדש ושוכרים בו חלל עבודה. האזור של שדרות רוטשילד הוא כאמור מקום טוב להשכרת חדרי ישיבות מבחינת הנגישות – ומקום מעולה מבחינת העניין: בטווח הליכה קצרה תמצאו גם את נווה צדק הקסומה, גם שלל לוקיישנים תל אביביים מרכזיים וגם חוף הים ויפו נמצאים במרחק קצר מאוד. שלל האופציות מאפשרות לכם לטייל לפני הישיבה וכך להגיע אלה עם אנרגיות נכונות, או לחילופין להתרענן אחרי העבודה ואולי להגיע לעוד תובנות ורעיונות אחרי הישיבה, בזכות שינוי האווירה.