יום רביעי
24th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » נדל"ן » השכרת אולם כנסים בתל אביב – כל מה שצריך לדעת

השכרת אולם כנסים בתל אביב – כל מה שצריך לדעת

השכרת אולם כנסים בתל אביב

ירושלים היא הבירה הרשמית של ישראל, אבל ללא ספק תל אביב היא המרכז העסקי, הכלכלי והתרבותי של המדינה. בהתאם נערכים בה מדי יום כנסים רבים בנושאים מגוונים. כשמחפשים אולם מתאים לכנס הדרישות והציפיות גבוהות מאוד, לפי הסטנדרטים העיר ללא הפסקה הרגילה אותנו אליהם – ובאופן טבעי כדאי לא להתפשר אלא למצוא את המקום הטוב ביותר עבור האירוע שלכם. בפרט חשוב לבחון את הלוקיישן, את האבזור ועוד מרכיב שלא תמיד קל להגדיר אותו במילים אבל יש לו השפעה עצומה על כל כינוס: האווירה.

אווירה

מקומות רבים מציעים השכרת אולם כנסים בתל אביב. מן הסתם הסינון הראשוני הוא בהתאם לנתונים יבשים כמו מספר המקומות בחלל, שהרי אי אפשר לקיים כינוס של 100 איש באולם שמכיל רק 50, ומצד שני לא כדאי לארח 30 איש במקום שמיועד ל-150 אורחים. בכל מקרה אחרי הסינון הראשוני מומלץ בחום להתרשם מהאווירה במקום.

הסיבה לכך פשוטה: כמובן שיש חשיבות גם לתוכן הכנס, ורצוי שהוא יהיה איכותי ומעשיר, אבל רוב בני האדם זוכרים את החוויה הכוללת, כך שבסופו של דבר האווירה היא זו שמייצרת את הרושם העמוק ביותר בכל כנס. האנרגיות הנכונות הן תוצר של מיקום, עיצוב מדויק (כזה שמצד אחד מבטיח יציאה מהשגרה ומצד שני מדבר אל האנשים בגובה העיניים, חגיגי ומושקע ובמקביל חמים ומזמין), רמת שירות גבוהה (ובפרט מענה מהיר, עם מאור פנים אמיתי, לכל בקשה) ועוד רכיב שהדרך הטובה ביותר לתחום אותו במילים היא "קסם". 

לוקיישן

כל מי שרוצה לשכור אולם כנסים בתל אביב חייב לבחון את הלוקיישן המדויק. ראשית, הוא משפיע על האווירה שכן לכל אזור בתל אביב ישנו אופי אחר שמחלחל גם אל האולמות. שנית, חובה לוודא נגישות מרבית ונוחות הגעה – גם למי שמתנייד ברכב פרטי (כלומר להבטיח חנייה בקרבת מקום), גם למי שנעזר בתחבורה ציבורית וגם למי שבוחר לרכב על אופניים חשמליים או קורקינטים (כלומר סמיכות לצירי תנועה שמאפשרים שימוש נוח ובטוח בכלים מתקדמים אלה, שהופכים יותר ויותר פופולריים).

לוקיישן מצוין הוא גם כזה שמציע שלל אטרקציות בסביבתו, כך שמי שמגיע מרחוק לכנס יוכל ליהנות מכל הטוב התל אביבי לפני ואחרי האירוע עצמו. מכל הבחינות הנ"ל האזור המועדף לכנסים מכל הסוגים הוא הסיטי של תל אביב (אזור רוטשילד יהודה הלוי).

אבזור

על-מנת שכל התכנים שתוכננו לכנס יועברו באופן היעיל ביותר נדרשת גם רמת אבזור גבוהה. ההשתכללות של הטכנולוגיות הרלוונטיות העלתה מאוד את הרף, שכולל בין השאר וויי-פיי חופשי ויציב, מקרנים איכותיים, מסכים שמבטיחים תצוגה חדה, מערכות שמע חכמות ועוד.

חלק בלתי נפרד מהסעיף הזה הוא גם נוחות הישיבה באולם וגמישות הסידור שלו – כך שניתן יהיה להפיק מקסימום תועלת מהחלל.

התאמה לאורחי הכנס 

בחינת כל הפרמטרים הנ"ל לקראת השכרת אולם כנסים בתל אביב צריכה להיעשות מתוך מחשבה על האורחים בכנס הספציפי שלכם. הלוקיישן האופטימלי, האווירה המדויקת והאבזור החיוני – כולם משתנים בהתאם לקהל היעד, וגם לפי אופי הכנס הרצוי. למייפל האוס ניסיון רב בסיוע למארגני כנסים להגיע להתאמה האופטימלית, כך שהאירוע יוכתר כסיפור הצלחה של ממש.