שבת
27th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תוכן שיווקי » ביטוח עסק – למה חשוב שתרכשו ביטוח עסק

ביטוח עסק – למה חשוב שתרכשו ביטוח עסק

קרדיט תמונה FREEPIK

בעל עסק,  עובד קשה מאוד בשביל שהעסק שלו יחזיק ויתקיים לאורך שנים ארוכות. הוא משקיע בו את כל זמנו ואת כל כספו, בשביל שהעסק לא יתפרק והוא יצטרך לחפש מקור פרנסה אחר. ישנם בעלי עסקים שחלמו כל חייהם להגיע לרגע הזה, בו הם יקימו עסק משלהם, ינהלו ויפתחו אותו.

אחד הדברים שעוזר לבעלי עסקים לשמור ולפתח אותו, זה ביטוח עסק. כל מי שיש בבעלותו עסק, חייב לרכוש פוליסה כזו וחייב לוודא שיש בה את כל הכיסויים הרלוונטיים, שמא חס וחס וחלילה, אם יקרה משהו, הוא יהיה מכוסה היטב.

מה זה ביטוח עסק ומה הוא כולל?

ביטוח עסק בהגדרה, היא פוליסה המספקת לבעל העסק כיסויים כספיים על פי מה שסוכם בינו לבין חברת הביטוח לה שייכת הפוליסה, אם חס וחלילה מתרחשים דברים מסוימים בעסק שעלולים לפגוע בהתנהלותו וביכולת לקיים אותו. במילים אחרות, ביטוח עסק מאפשר לבעלי עסקים לישון בשקט בלילה, בידיעה שאם חס וחלילה קורה משהו, הם מכוסים ויקבלו החזר כספי מחברת הביטוח.

פוליסה לביטוח עסק כוללת את הסעיפים הבאים:

  • ביטוח מבנה
  • ביטוח תכולה
  • ביטוח צד ג'
  • חבות מעבידים
  • הרחבות נוספות

מה כל סעיף אומר ולמה צריך לשים לב?

להלן פירוט הכיסויים הנפוצים:

ביטוח מבנה העסק

סעיף זה מתייחס למבנה של העסק על כל מה שחשוף וכל מה שלא חשוף, קרי תשתיות שנמצאות בתוך הקירות או מתחת למרצפות. סעיף זה מכסה מקרים של שריפה, הצתה, הצפות, פיצוץ בצנרת, אסונות טבע ועוד. הרעיון הוא, אם חס וחלילה קורה משהו למבנה, בעל העסק לא צריך לשלם מכיסו על תיקון הנזקים אלא יכול להשתמש בפוליסה לשם כך.

ביטוח תכולה עסקית

הסעיף מתייחס לכל מה שנמצא בתוך המבנה, בין אם זה ציוד משרדי, ציוד מחשבים, מכונות, מלאי ועוד. כל מה שקיים בתוך מבנה העסק. הסעיף מכסה מקרים של גניבות, חבלות, נזקים ועוד.

ביטוח צד ג'

סעיף זה מתייחס למקרים בהם נגרם נזק ללקוחות, ספקים, אורחים בבית העסק, בין אם זה נזק פיזי ובין אם זה נזק לרכוש. לדוגמא, אם לקוח הגיע לעסק וקרה לו משהו, אם יחליט לתבוע את בעל העסק, אז הביטוח יכסה את הוצאות המשפט ואת הפיצויים שהוא יידרש לשלם לו. כמו כן, הביטוח יכסה מקרים בהם כתוצאה מנזק בבית העסק, נגרם גם נזק למבנים אחרים. לדוגמא, אם היה פיצוץ צנרת במבנה והוא גרם לנזק למבנה שכן, אז הפוליסה תכסה את עלות הנזקים.

חבות מעבידים

סעיף זה מתייחס למקרים בהם בית העסק נתבע על ידי עובדים עקב פציעות, מחלות או דברים אחרים שנגרמו להם במהלך עבודתם בבית העסק. כך במקום שבעל העסק ישלם מכיסו, הוא יכול לממש את הפוליסה וחברת הביטוח תשלם את הפיצוי לעובד.

למה חשוב לעבוד עם סוכן ביטוח?

בשביל ליהנות מפוליסת ביטוח עסקים מותאמת לבית העסק, מוטב לעבוד עם סוכן ביטוח מנוסה, מקצועי ואמין, שידע להתאים את הפוליסה המתאימה ללקוח. סוכן ביטוח גם ידאג לשמור על קשר ישיר ואישי מול הלקוחות שלו.

אצלנו באנגלמן ביטוח, תוכלו ליהנות מסוכני ביטוח איכותיים, מקצועיים ואמינים שידעו להתאים לכם ביטוח עסק בצורה הטובה ביותר.