יום שני
6th מאי 2024

פורטל עמק חפר » תוכן שיווקי » אקפלה אירועים – מה תוכלו למצוא שם

אקפלה אירועים – מה תוכלו למצוא שם

קרדיט לתמונות FREEPIK

בעיר נתניה ובסביבתה, אפשר למצוא לא מעט אולמות בהם ניתן לערוך אירועים בסדרי גודל שונים, בין אם מדובר באירועים פרטיים ובין אם אלה אירועים עסקיים או אחרים. כל אולם בנוי אחרת, מעוצב ומסוגנן בצורה שונה, כל אולם מציע קייטרינג ושירותים אחרים, באופן טבעי.

אחד האולמות הפופולאריים בעיר הוא אקפלה אירועים הממוקם במתחם Y סנטר, פולג. האולם כולל אפשרות לארח אירועים של עד 230 איש, ולכן הוא מתאים גם לאירועים פרטיים, וגם לאירועים חברתיים ועסקיים. האולם בנוי כך שניתן לארח בו אירועים פרטיים בדמות בר ובת מצווה, ימי הולדת, חתונות קטנות ואינטימיות, מסיבות נישואין ועוד. כמו כן, הוא בנוי לארח מסיבות חברה, מסיבות השקה ומסיבות אחרות הקשורות לעולם העסקי.

הרבה מאוד אנשים בוחרים לשכור את אקפלה אירועים לצורך אירוע כזה או אחר, הן בגלל המיקום של האולם, הן בגלל העיצוב והסגנון שלו והן בגלל איכות השירות שהמקום מציע. אקפלה שייך לאנשים שבאים מתחום האירועים והם יודעים בדיוק מה הלקוחות שלהם צריכים ורוצים, ומה האורחים שלהם מצפים לקבל בכל אירוע.

לפני שנסביר מה אפשר למצוא באולמי אקפלה, צריך לומר, כל מי שעושה בדיקה של אולמות אירועים שונים בנתניה והסביבה, ובכלל, כל מי שמחפש אולמות בסדר גודל כזה באזור השרון, יגלה מיד שאקפלה אירועים הוא הפתרון הטוב ביותר עבורו. כאן הוא יכול למצוא את כל התנאים האופטימאליים בשביל לארח אירוע בדיוק כמו שהוא חלם תמיד. הן מבחינת סגנון, הן מבחינת עיצוב והן מבחינות אחרות.

מה אפשר למצוא באקפלה אירועים?

  1. 1המקום מציע אנשי צוות ברמה הגבוהה ביותר. זה מתחיל במנהלי האירועים, אנשי השירות, הספקים וכל מי שלוקח חלק אקטיבי או פאסיבי בניהול האירוע, כל מי שעוזר בתהליך הארגון, התכנון ועוזר להוציא אותו לפועל. אנשי מקצוע מסורים, הגונים ושירותיים מאוד.
  2. המקום מציע מבנה חדשני עם תקרות גבוהות ודקורציה מרשימה מאוד, אקוסטיקה ברמה הגבוהה ביותר, ותחושה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.
  3. המקום מציע ריהוט יוקרתי, הכולל שולחנות עץ מלאים, מסכי ענק, מערכות הגברה וסאונד ברמה הגבוהה ביותר, מערכת תאורה משוכללת ועוד.
  4. במקום מספקים שירותי קייטרינג מהטובים שאפשר למצוא בעולם האירועים הישראלי. המקום שואב השראה ממסעדות עילית בעולם וכן הוא מציע תפריטים איכותיים מאוד, מגוונים ומרשימים.
  5. המקום מציע לאורחים את כל התנאים הרלוונטיים בשביל לארח אירוע ברמה גבוהה, בין אם מדובר על אירוע לצעירים או אירוע לכל המשפחה. המקום נגיש, זמין, מציע את כל מה שצריך עבור כל אחד מהאורחים.

לסיכום, אין ספק שאקפלה אירועים זה המקום האידיאלי לערוך בו אירועים קטנים ואינטימיים ברמה הגבוהה ביותר, בין אם מדובר על אירוע פרטי או כל אירוע אחר.

קרדיט לתמונות FREEPIK