יום חמישי
25th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » רכיבה חשמלית » הדגמים המובילים של האופניים החשמליים המתקפלים

הדגמים המובילים של האופניים החשמליים המתקפלים

אופניים חשמליים מודרניים

אופניים חשמליים הם כבר מזמן לא טרנד או גאדג'ט אלא כלי תחבורה יעיל מאוד ובפרט במרחבים האורבניים. גם הפופולריות של אופניים חשמליים מתקפלים היא כבר מזמן לא עוד טרנד, אלא העדפה מובהקת ובמיוחד בישראל, וזאת לנוכח היתרונות המשמעותיים של אופניים שאפשר לקפל אותם לממדים צנועים במיוחד ולעלות איתם לרכבת או לאחסן אותם מתחת לשולחן במשרד.

בהתאם מגיעים לארץ עוד ועוד דגמים של אופניים מתקפלים עם מנוע. 3 דגמים שכדאי במיוחד להכיר הם סייקו ספורט, טטרה אפריל וג'אגר קומפורט.

Cycoo Sport

אופניים מתקפלים עם סוללה עוצמתית של 48 וולט ו-13 אמפר-שעה, והוכחה שגם דגם מתקפל יכול לספק ביצועים מרשימים.

המשקל של סייקו ספורט הוא 23 ק"ג, הוא מיועד לרוכבים במשקל של עד 110 ק"ג ואפשר להרכיב עליו ילדים במשקל של עד 25 ק"ג, כך שמדובר בכלי אידיאלי להורים צעירים שרוצים גם להגיע לגן בקלות ומיד אח"כ לרכב בכיף לעבודה.

Tetra april

אופניים חשמליים מתקפלים מעוצבים להפליא, במשקל של כ-16 ק"ג כך שלא רק הקיפול נוח וקל אלא גם להרים אותם לקומה שלישית למשל היא פעולה פשוטה. יתרון נוסף הוא טווח הרכיבה הארוך, וגם המחיר שלהם ידידותי למשתמש.

Jager Comfort

אחד המותגים המובילים בתחום של אופניים חשמליים מציג דגם שהוא גם מתקפל, גם יציב, גם נוח להפליא וגם עמיד מאוד. עוד כדאי לדעת שבאופן כללי דגמי 2018 של ג'אגר הם שילוב מושלם של איכות ללא פשרות וחוויית רכיבה מהנה מאוד.

עוד ועוד דגמים של אופניים מתקפלים

הביקוש הרב לאופניים חשמליים מתקפלים מוביל לכך שלארץ יגיעו יותר ויותר דגמים שכאלה. המבחר שהולך ומתרחב מעניק לכל מי שרוצה ליהנות מכל היתרונות של אופניים מתקפלים עם מנוע חופש בחירה מקסימלי – וכדי לנצל את האפשרות מומלץ בחום להגיע לחנות רצינית שגם מחזיקה מגוון רחב מספיק של דגמים וגם מקפידה על יושרה מלאה, כך שתקבלו המלצות על דגמים שהם באמת אלה שהכי מתאימים לצרכים הספציפיים שלכם.