יום רביעי
24th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » עסקים » השכרת אולם אירועים לחברות – לוקיישן, אבזור, גודל ומה שביניהם

השכרת אולם אירועים לחברות – לוקיישן, אבזור, גודל ומה שביניהם

אירוע חברה

חברה שעורכת אירוע – כנס מקצועי, ערב הוקרה לעובדים מצטיינים, השקת מוצר, מפגש עם משקיעים פוטנציאליים וכו' – זקוקה לאולם שיענה על קריטריונים רבים. הרף כיום גבוה מאוד, ומקום שלא מצליח להתעלות מעליו עלול לגרום לעוגמת נפש ולכישלון האירוע. בהתאם חשוב מאוד להקדיש תשומת לב וזמן לבחירה הנכונה ביותר, ובפרט לבחון את הפרמטרים הבאים.

לוקיישן

כשמחפשים מקום לגור בו המפתח הוא לוקיישן. כשרוצים לפתוח עסק, מכל סוג כמעט, המפתח הוא לוקיישן. וגם כשמתלבטים בין מספר אולמות אירועים לחברות המפתח הוא לוקיישן. כדי שהבחירה תהיה אופטימלית המיקום צריך להיות מעניין וגם נגיש, כדי שכל מי שמוזמן לאירוע יגיע אליו בקלות ולא עם תחושת מרמור על המרחק הגדול שנאלץ לעבור או על הקושי למצוא חנייה.

בניגוד לאירועים פרטיים, שבמקרים רבים נערכים במרחבים כפריים באופיים, עבור אירוע עסקי ההמלצה היא למקד את החיפושים במרחבים האורבניים. חלק גדול מהפעילות העסקית מתרחש בגוש דן ובמיוחד בתל אביב, ובאופן טבעי זאת אופציה מעולה גם לאירועים. מייפל האוס שוכן בלב הסיטי, במרחק הליכה קצרה משדרות רוטשילד, נווה צדק ומקומות מרכזיים נוספים, ולכן מהווה לוקיישן אידיאלי.

אבזור

אולם אירועים לחברות וארגונים חייב להיות גם מאובזר היטב. כמעט תמיד יוקרנו במהלך האירוע סרטונים ומצגות, יינשאו נאומים ויתקיימו עוד פעילויות שנשענות על טכנולוגיות מתקדמות. מסך איכותי, מקרן עוצמתי, מערכת שמע מושקעת, וויי-פיי יציב ותשתית רלוונטית הם מרכיבים שכדאי מאוד לבחון כשמחפשים אולם, וכמו כן רצוי לבדוק גם את היכולת של הצוות במקום לספק פתרונות מותאמים ספציפית לאירוע שלכם ומענה מהיר לכל בעיה – כך שתוכלו לתכנן את האירוע בלב שקט.

גודל

אין טעם לערוך אירוע שמיועד ל-20-25 בני אדם באולם שמתאים ל-100 אורחים. במקרה כזה גם התשלום יהיה גבוה יתר על המידה ושלא לצורך, ובנוסף הריקנות תייצר אווירה בעייתית. כמובן שגם אי אפשר לדחוס 70 איש לאולם שהגודל שלו מתאים ל-50 בני אדם, ובקיצור – אין סיבה להתפשר על גודל מדויק. מבחינה זו מתחם כמו מייפל האוס שמציע מספר חללים לאירועים ובאופן כללי מתאפיין בגמישות מרבית הוא פתרון אופטימלי.

אווירה

לוקיישן, רמת אבזור וגודל הם פרמטרים מדויקים ומדידים, וכאמור חשובים, אבל הדרך לבחירה נכונה באמת של אולם אירועים לחברות, כזה שיבטיח אירוע מושלם, כוללת גם מרכיב שאי אפשר לכמת למספר, ולמעשה במקרים רבים גם קשה להגדיר אותו במילים, ובכל זאת הוא קריטי: אווירה.

כולנו כבר היינו במקומות יפים, במיקום נכון ועם כל הציוד הדרוש – ובכל זאת האירוע לא גרם לנו להתרגש באמת ולא הותיר רושם ממשי. אם תרצו, Been There Done That. הסיבה: אותו מרכיב חמקמק אבל שאי אפשר בלעדיו, והוא האנרגיות שעוטפות את כל מי שהגיע לאירוע מהרגע הראשון ועד שהוא מסתיים.

זהו בעצם האתגר המורכב ביותר שניצב בפני מי שמתכנן אירוע, מה גם שרף הציפיות של כולנו כל הזמן עולה. זהו גם אחד היתרונות המשמעותיים של מייפל האוס – מקום שתוכנן במיוחד כדי להעניק חוויות יוצאות דופן, עוצב עם הקפדה מלאה על כל פרט ופרט ומתנהל מתוך מחויבות מלאה להצלחה של כל אירוע.