What's up עסקים וקהילה בעמק חפר

כניסה לחברים רשומים



What's Up ב Facebook

קורס שיווק דיגיטלי - מחזור שני יפתח באוקטובר - רופין

קורס שיווק דיגיטלי - מחזור שני יפתח באוקטובר - רופין

כל מה שעסק קטן צריך לדעת בכדי להצליח בגדול!

 

ברחבי עמק חפר והסביבה פועלים כיום מאות בעלי עסקים קטנים

ובינוניים. החקלאים של פעם התחלפו בבעלי מקצועות חופשיים

המתקשרים עם לקוחותיהם בעזרת עכבר ומקלדת מהבית, בתי

מסחר וחנויות מנהלים שיח שיווקי תוסס ברשתות החברתיות עם

אלפי לקוחות קיימים ופוטנציאלים, וארגונים רבים מעבירים, מידע,

שירותים ופעילויות מגוונות לזירת הטלפונים החכמים והטאבלטים.


קורס חדש לשיווק דיגיטלי, שיפתח לראשונה במרכז להשתלמויות

רופין, ינסה לעשות לכם סדר בג'ונגל התקשורתי החדש, ויספק

כלים וטיפים חשובים בעולם שבו למעשה כולם יכולים להיפגש

עם כולם.

 

שיווק דיגיטאלי: כל מה שעסק קטן צריך לדעת בכדי להצליח בגדול.  

שוחחנו עם לימור שי, שתכננה ומובילה את הקורס החדש. לימור היא הבעלים של חברת 'יעוץ עסקי אוליסטי' העוסקת בייעוץ ואימון עסקי וארגוני בגישה אינטגרטיבית ומלווה חברות ומנהלים בתחומי הפרסום השיווק והתקשורת השיווקית: "השינויים במדיות החברתיות כזירת פעילות מאוד דינאמיים, והגישה שלי היא כוללנית ומכאן השם אוליסטי. ALL = . בעולם האינטרנטי של היום, יש קשר רופף בין מיקום העסק, סוג הפעילות שלו, לבין הבולטות שלו, שבסופו של דבר קובעת את מידת ההצלחה העסקית, ולכן כל בעל עסק יכול ליצור לעצמו יתרון שיווקי גדול, אם יבין שהשיח השיווקי הישן כבר אינו רלוונטי, וינצל את הכלים ואת החוקים, והכללים החדשים ליצירת יחסי גומלין חדשים עם לקוחותיו" .

למה בעל עסק צריך ללמוד על שיווק בעידן דיגיטלי ומה התרומה שהוא יפיק מכך?

"המותגים הגדולים כבר הבינו שצריך להשקיע הרבה מאמצים ביצירת תוכן רלבנטי ומעניין לעסק שלך. אולי לא צריך להשקיע כמו פעם סכומי עתק כמו בעיתונות או טלוויזיה, אך מצד שני צריך להבין שאיתור הקהל שמעניין אותך באוקיינוס הרחב של האינטרנט דורש לימוד ויצירת מסרים ייחודיים עבורו. אפשר לדבר עם הרבה מאוד לקוחות on line וזה יתרון שלא היה פעם לעסקים קטנים.
המסרים היום מועברים מהר יותר, כולנו ראינו איך הידיעות מהחזית הבטחונית הגיעו לוואטסאפ במלחמה האחרונה. יש המון כלים חדשים, וקצב החידושים מסחרר ודורש יצירתיות ובניית 'סיפור עסקי' מתאים לכל מטרה.


הקורס בשיווק דיגיטלי פתוח לא רק לבעלי עסקים אלא גם למנהלי מדיה ואנשי פרסום / תקשורת שרוצים לקבל כלים משמעותיים בבנייה והפצת מסרים הרצויה להם. השיווק השתנה וההזדמנויות עסקיות והאישיות גדלו."

 

מה ילמדו בקורס ולמי מיועד?
"מדובר באחד הקורסים המקיפים ביותר בארץ. בחרנו את מיטב המרצים והמומחים מכל תחום ותחום. הקורס יתמקד במתן כלים אמיתיים וצבירת ידע וניסיון בכל הקשור לכלי השיווק בעידן הדיגיטלי, וייערך בכיתת מחשבים מתקדמת עם מתרגל צמוד בנוסף למרצה עצמו".
להבין מדיה חברתית, זה לא רק לדעת מה שאנחנו יודעים כמשתמשי פייסבוק, אלא לקבל מיפויי של כל הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו: גוגל, יוטיוב, לינקדאין, טוויטר, בלוגוספירה, איסטגראם שמות שלחלקנו נשמעים סינית אבל הם אמצעי המדיה החדשים. השימוש בטלפונים החכמים שובר שיאים כל הזמן, ואם נדע לנהל בהם קמפיינים ממוקדים נגיע לתוצאות עסקיות יפות.


לצד זה חייבים למקד את התוכן התקשורתי והשיווקי - כלומר איך בונים את 'הסיפור' שמבדל את העסק שלנו, איך מספרים אותו בזירות השונות, מהו המיתוג והבידול הרצויי לנו ואיך מייצרים הזדהות ואינטראקציה בין המותג ללקוח....ועוד ועוד".

המכללה הטכנולוגית רופין
הלימודים מיועדים לכל תושבי האזור וגם לכאלו שיש בידם תארים ראשונים או תואר הנדסאי. מזה שש שנים פועלת ברופין מגמת הנדסאים בתקשורת אינטראקטיבית וחלקים מהקורס החדש נלמדים במגמה זו. לרופין יש יתרון תשתיתי, מרצים מעולים וידע רחב במגוון תחומים הנוגעים לפעילות החדשה. 'קמפוס רופין מציע לימודים בכיתות מחשבים מתקדמות ומאובזרות שלצידה מתקיימת מערכת אנושית וארגונית למופת. והכל קרוב לבית.

 

המכללה הטכנולוגית רופין - המרכז להשתלמויות | 10/ 26/ 09-8303500 | http://mtr.ruppin.ac.il/digital.aspx | hishtalmut2@ruppin.ac.il

עבור לתוכן העמוד
עמק חפר | עסקים | קהילה | בילוי ופנאי | עסקים קטנים | בית קפה | מסעדות